Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 31 oktober 2023 kl. 21:33:29Tänk & fylla år på julafton då
Det gjorde Jesus, dock. Men jo, det vore grejer, det. 8)

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 31 oktober 2023 kl. 21:43:02Det gjorde Jesus, dock. Men jo, det vore grejer, det. 8)
Det gjorde han ju dock inte att man firar jul i december beror ju på gamla högtider som fanns innan kristendomen som man bara bytte ut.

Lilla My

Citat från: Skokaka skrivet 31 oktober 2023 kl. 19:44:37I mitt boende så fyllde någon också år och vi firade nyss. Tänka sig att fylla år mitt i Halloween. :o

Nåja, grattis till er båda, Elios och Lilla My! ;D 
Haha tackar! Jovars det är alltid kul att se folks reaktioner när jag säger att jag fyller år den 31'a  ;D

Mathilda Gustafsson

Stort grattis till Raya! (aka Ellen Bergström)🥳🥳🥳

Skokaka

Disneyfantasten

Ett 69-faldigt grattis till Anders M. Olsson; han leve, hurra!

Lillefot

Grattis Anders M. Olsson på din 69-årsdag. :)
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MoonFace

Grattis Anders wooh! :D

PS: Måste vara nice att vara pensionär XD längtar efter detta jag också! Tyvärr har man många år kvar i arbetslivet! Men men man får kämpa på :)

Scoobydoofan1

MOA

Grattis på 69 årsdagen Anders M Olsson!Nästa år blir de 70 årsjubileum,du måste också va en av dom äldsta på hela forumet

Skokaka

Steffan Rudvall

gstone

Igår eller Idag fyller Musse Pigg år ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 18 november 2023 kl. 20:22:49Igår eller Idag fyller Musse Pigg år ! :D
Enligt Disney Sveriges Instagramkonto är det idag fast ska man vara noga så skapades ju karaktären innan Steamboat Willie.

Skokaka

Så, om han räknas så kan jag väl säga grattis till Musse. ;D