Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  4 december 2023 kl. 13:57:57Vilka e"Fåtal undantag"i detta fall?
Linus Wahlgren sjunger den i den första Pokémon filmen och Adam Portnoff i den filmens remake.

gstone

Cdon har fått in filmen jag köpte från lagret :D

Dom skickar den till mig idag :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2023 kl. 13:45:09Jag tycker att det är väldigt fint att så fort Måste fånga fler/Pokémon introt dycker upp så är det fortfarande Joakim Jennerfors som sjunger! Med undantag för ett fåtal gånger så är det uteslutande
Joakim Jennerfors som sjungit den i svenska dubbningar. Jason Paige som sjunger den engelska versionen har ju inte kommit tillbaka...
Var det något speciellt som fick dig att tänka på det? Har du hört han sjunga den i något nyligen eller?

MOA

Blir glada av alla kommentarer jag får på min hyllning till Gunnar Ernblad,många fler än oss är hjärtekrossade över hans bortgång

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  4 december 2023 kl. 17:06:30Var det något speciellt som fick dig att tänka på det? Har du hört han sjunga den i något nyligen eller?
Ja, den sista Pokémon serien med Ash som protagonisten Pokémon: Att vara en Pokémon-mästare där Måste fånga fler är tillbaka som introlåt.

gstone

Jag glad att Cdon fick en filmen jag beställde från lagret.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag har gjort en lista över min favorit filmer från Walt Disney Animation Studios och en annan lista över mina favorit Pixar filmer  :D

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Jag tycker det är väldigt kul att Norea Sjöquist har ADHD  ;D

Hon sa det i Christian Hedlunds video ;)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MoonFace

Citat från: gstone skrivet  5 december 2023 kl. 07:33:16Jag tycker det är väldigt kul att Norea Sjöquist har ADHD  ;D

Hon sa det i Christian Hedlunds video ;)
Så "kul" är det väll inte? :/

Men ja alla är som vi är. vi är alla olika.
huvudsaken är att man är snäll som människa och blir behandlad med respekt <3
det är det enda som betyder något.

MOA

Citat från: MoonFace skrivet  5 december 2023 kl. 10:41:02Så "kul" är det väll inte? :/

Undra hur länge hon haft de

MoonFace

Citat från: MOA skrivet  5 december 2023 kl. 15:15:11Undra hur länge hon haft de
Är ju något man födds med. så förmodligen något som varit med hela livet.
Förstår inte vad som ska vara "kul" med det dock.
Nu vet jag inte om Norea har lidigt mycket utav sin ADHD. Men jag hoppas att det har gått bra iaf. <3
Vi är som sagt alla olika. Så länge man är snäll.

gstone

Citat från: MoonFace skrivet  5 december 2023 kl. 10:41:02Så "kul" är det väll inte? :/

Jag tycker i alla fall det är kul.

Första röstskådespelaren i Sverige med en NPF dragons  :D
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Oskar

Citat från: gstone skrivet  5 december 2023 kl. 16:00:56Jag tycker i alla fall det är kul.

Eric Donell har adhd och tourettes symtom. Han var med på 90 talet på tv3 och kanal 5 program vänner och fiender och har dubbat.

MoonFace

Citat från: gstone skrivet  5 december 2023 kl. 16:00:56Jag tycker i alla fall det är kul.

Är väll aldrig kul om man fått "lida" med det. (Nu vet jag inte om Norea lidigt för detta) Men är glad  Norea har lyckats. <3
Ska jag vara ärlig så har väll dom flesta ändå diagnoser i dagens samhälle känns det som! :o

Lilla My

Citat från: gstone skrivet  5 december 2023 kl. 16:00:56Första röstskådespelaren i Sverige med en NPF dragons  :D
Det tror jag knappast. NPF-diagnoser har alltid existerat och är vanligare än man tror så risken att INGEN röstskådis innan henne skulle haft något är otroligt minimal