Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Skokaka skrivet  8 mars 2024 kl. 00:33:14Jag har tagit upp om detta förut, men jag tycker att det är mycket trevligt att dessa är med i Japans flygplats. :)
Vilken flygplats? Jag antar att det finns mer än en flygplats i Japan; det är liksom inget litet land...

Skokaka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 mars 2024 kl. 00:38:26Vilken flygplats? Jag antar att det finns mer än en flygplats i Japan; det är liksom inget litet land...
Jag hittade väl bara någon som la upp denna bilden någonstans, och så kollade jag upp detta, och jag hittade en massa bilder på Google med Mario och gänget på väggarna. Kanske detta är för alla flygplatserna där, men jag har ju aldrig varit där, så jag vet inte svaret jag heller... :-\

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 mars 2024 kl. 00:33:14Jag har tagit upp om detta förut, men jag tycker att det är mycket trevligt att dessa är med i Japans flygplats. :)

Det har kommit ett nytt Mario spel vid namn Princess Peach Showtime, ser väldigt intressant & unikt ut. Kommer köpa det när det släpps

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 mars 2024 kl. 11:40:05Det har kommit ett nytt Mario spel vid namn Princess Peach Showtime, ser väldigt intressant & unikt ut. Kommer köpa det när det släpps
Är såklart medveten om detta. Peach hade ju också ett eget spel innan detta, kanske är det då en uppföljare?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 mars 2024 kl. 22:00:31Är såklart medveten om detta. Peach hade ju också ett eget spel innan detta, kanske är det då en uppföljare?
Äntligen dags för Peach att ha Showtime, hoppas dom gör ett spel om Daisy för det skulle jag älska

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 mars 2024 kl. 23:33:41Äntligen dags för Peach att ha Showtime, hoppas dom gör ett spel om Daisy för det skulle jag älska
Hoppas jag med, för hon är knappt med i deras äventyr. (Förutom om man räknas Super Mario Bros. Wonder, förstås. ;))

MOA

Jag är förvånad över att den italienska dubbningen av Legenden Om Zelda är så bra

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 10 mars 2024 kl. 12:59:05En glad MAR10 dag till alla i så fall. :)
Gjorde misstaget att se Mario Filmen igår ;D

Disneyfantasten

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 mars 2024 kl. 15:04:38Jag har äntligen fått en ny mobil!  :D
Vadå för telefon? Funderar på att skaffa en Sony efter min nuvarande A51

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 10 mars 2024 kl. 15:08:03Vadå för telefon? Funderar på att skaffa en Sony efter min nuvarande A51
A51 är väl en Samsung va? Själv har jag A52

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 mars 2024 kl. 15:04:38Jag har äntligen fått en ny mobil!  :D
Citat från: MOA skrivet 10 mars 2024 kl. 15:08:03Vadå för telefon? Funderar på att skaffa en Sony efter min nuvarande A51
Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 10 mars 2024 kl. 15:14:00A51 är väl en Samsung va? Själv har jag A52
Funderar också om jag ska skaffa en ny, eller om jag kan fixa den jag har (det är glapp i strömintaget och nåt sitter löst där i)
- what.