Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Är det Anton Olofson Raeder som spelar Pingvien kungen ?
No good deed goes unpunished
No act of charity goes unresented
That's my new creed
My road of good intentions
Led where such roads always lead
No good deed
Goes unpunished!

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

No act of charity goes unresented
That's my new creed
My road of good intentions
Led where such roads always lead
No good deed
Goes unpunished!

RC

Jag kom över ett klipp från filmen där Charles pratar svenska

Skokaka

Citat från: RC skrivet 13 juli 2023 kl. 01:46:43Jag kom över ett klipp från filmen där Charles pratar svenska

Nämen, trevligt att höra honom prata Svenska. ;D

MOA

Citat från: RC skrivet 13 juli 2023 kl. 01:46:43Jag kom över ett klipp från filmen där Charles pratar svenska

Herregud!!!Jag kan int tro de!!!Att Marios VA pratar svenska känns helt osannolikt men så underbart!!!  ;D
Bästa jag sett idag,hans svenska låter int så dålig heller.Detta kommer bli den bästa filmen på länge,älskar Charles Martinet ❤️❤️❤️❤️ Legendarisk Man som kommer vara odödligt & för evigt förknippad med Mario även när han går bort. Hoppas att den dagen är flera år bort.Världens Bästa Fuskgubbe har vunnit mitt hjärta,älskar honom så mycket 😍

MoonFace

Sådär då har man sätt filmen!

Helt okej film i övrigt!

Jag vet inte varför.
Menar såklart inget illa! är mest hur jag kände! självklart gjorde alla sitt bästa och alla har vi olika smaker :)
Men gillade på någotsätt inte Mario eller Luigis röster på Svenska. (Är väll för van med Steve och Hedenberg, tyvärr, hade önskat att jag iallafall fick Hedenberg som Luigi :o )
Peach röst var helt okej! (Gillade inte riktigt hur hennes karaktär var och hur hon var som person. :o ) Tyckte att hon kändes... Jag vet inte. Hennes personlighet... föll mig inte i smaken utav hur jag tänkte att hon skulle vara!

Bowser var nog den bästa i hela filmen!

Nåväl! Kul att se filmen! Tack alla som medverkade i denna film och gjorde detta möjligt :)

MoonFace

Citat från: Skokaka skrivet 13 juli 2023 kl. 12:27:02Nämen, trevligt att höra honom prata Svenska. ;D
Den som gjorde rösten till Martinet på svenska! måste säga att det jobbet var underbart! :D

Förstår fortfarande inte varför inte Charles var given att göra den Engelska rösten till Mario i allmänt :(

Simon Axelsson

Citat från: MoonFace skrivet 14 juli 2023 kl. 21:58:44Den som gjorde rösten till Martinet på svenska! måste säga att det jobbet var underbart! :D
Det är Martinet på svenska också. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

MoonFace

Citat från: Simon Axelsson skrivet 14 juli 2023 kl. 22:00:33Det är Martinet på svenska också.
Är det?! For real?!
Så han lärde sig lite Svenska? :D  (Förmodligen andra språk också!?)

Steffan Rudvall

Citat från: MoonFace skrivet 14 juli 2023 kl. 22:01:10Är det?! For real?!
Ja, han gör rösten på de flesta språken.

MOA

Citat från: MoonFace skrivet 14 juli 2023 kl. 22:01:10Är det?! For real?!
Ja han spelar den karaktären på alla språk.För övrigt en hel sjuk cameo som bara är för osannolik

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 juli 2023 kl. 16:13:59Herregud!!!Jag kan int tro de!!!Att Marios VA pratar svenska känns helt osannolikt men så underbart!!!  ;D
Bästa jag sett idag,hans svenska låter int så dålig heller.Detta kommer bli den bästa filmen på länge,älskar Charles Martinet ❤️❤️❤️❤️ Legendarisk Man som kommer vara odödligt & för evigt förknippad med Mario även när han går bort. Hoppas att den dagen är flera år bort.Världens Bästa Fuskgubbe har vunnit mitt hjärta,älskar honom så mycket 😍
Ja, han är den bästa Mario rösten. (Och till Luigi... Och alla andra karaktärer som han har gjort, också...)

Skokaka

Citat från: MoonFace skrivet 14 juli 2023 kl. 21:54:31Sådär då har man sätt filmen!

Helt okej film i övrigt!

Jag vet inte varför.
Menar såklart inget illa! är mest hur jag kände! självklart gjorde alla sitt bästa och alla har vi olika smaker :)
Men gillade på någotsätt inte Mario eller Luigis röster på Svenska. (Är väll för van med Steve och Hedenberg, tyvärr, hade önskat att jag iallafall fick Hedenberg som Luigi :o )
Peach röst var helt okej! (Gillade inte riktigt hur hennes karaktär var och hur hon var som person. :o ) Tyckte att hon kändes... Jag vet inte. Hennes personlighet... föll mig inte i smaken utav hur jag tänkte att hon skulle vara!

Bowser var nog den bästa i hela filmen!

Nåväl! Kul att se filmen! Tack alla som medverkade i denna film och gjorde detta möjligt :)
Tyckte också att Steve Kratz och Johan Hedenberg kunde återvända i rollerna, då jag är väl också van vid dom. Och även att Charles Martinet kunde lika gärna ha varit Mario och/eller Luigi i själva filmen, fast det kanske skulle bli konstigt om han talade mer än en mening? ???

Och angående Peach, meningen var väl för att det skulle vara kontroversiellt om hon blev kidnappad i filmen eftersom man borde inte porträttera kvinnor i dagens läge på detta viset, så de bestämde nog att göra henne stark och så... Eller, tja, jag vet inte varför...

MoonFace

Citat från: Skokaka skrivet 14 juli 2023 kl. 22:17:37Tyckte också att Steve Kratz och Johan Hedenberg kunde återvända i rollerna, då jag är väl också van vid dom. Och även att Charles Martinet kunde lika gärna ha varit Mario och/eller Luigi i själva filmen, fast det kanske skulle bli konstigt om han talade mer än en mening? ???

Och angående Peach, meningen var väl för att det skulle vara kontroversiellt om hon blev kidnappad i filmen eftersom man borde inte porträttera kvinnor i dagens läge på detta viset, så de bestämde nog att göra henne stark och så... Eller, tja, jag vet inte varför...
Jo asså jag tänker såhär.
Jag menar Charles har varit Mario sen Nintendo 64 - Mario 64 tv-spelet :D
Så för mig är det en självklarhet att han ska vara dom karaktärerna han alltid är :(

Men ja! Är inte jag som bestämmer såklart USA för göra som dom vill XD

När du säger det angående Peach. Jo hon verkade vara en stark karaktär i filmen.
Hon var till och med elak och sa att Mario är liten :o (på ett elakt sätt tyckte jag själv) Vilket shockade mig mycket.
Använda den attityden mot dom onda är en sak. Men jag kände att... Det där är inte Peach :(
Jag ser peach som en snäll människa mot alla människor XD
och som du säger. kanske skulle bli lite kalabalik om dom lät Peach bli tillfångatagen.
Luigi fick offra sig :o