Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vem är bäst som James Bond?

Startat av Elios, 12 oktober 2010 kl. 18:17:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem gör James Bond bäst?

Barry Nelson (1954)
0 (0%)
David Niven (1967)
0 (0%)
Sean Connery (1962-1971 och 1981)
3 (42.9%)
George Lazenby (1969)
0 (0%)
Roger Moore (1973-1985)
1 (14.3%)
Timothy Daloton (1987-1989)
1 (14.3%)
Pierce Brosnan (1995-2002)
1 (14.3%)
Daniel Craig (2006-)
1 (14.3%)

Antal personer som röstat: 7

Omröstningen har avslutats: 20 december 2012 kl. 17:17:08

Elios


mockajacka

Jag gillar Brosnan, som är den skådis jag gillar bäst även utanför Bond. (Av de förslagna) Troligtvis har det att göra med att jag inte uppskattar Connerys Oneliners. Egentligen inte hans fel, men det är olidligt att höra de trista vitsarna. De har definitivt inte åldrats med värdighet.
Det man inte vet, har man ingen aning om.

Cadpig

Kan inte säga med säkerhet. Jag är en splittrad person när det kommer till Bond. Jag älskar alla gadgets, skurkar och miljöer, men jag hatar Bond som person. Han är nog en av de svinigaste film"hjältarna" någonsin.

Elios

Ja nu har jag då sätt alla Bond Filmer tyckte bäst om Sean Connery han äger som James Bond gillade med lite Roger Moore fast tyckte Pierce Brosnan också var bra.  :D

E

Gammalt ämne

No Time to Die blir ju den sista filmen där Craig är Bond. Vem tycker ni borde ta över efter honom?, jag tycker Robert Downey Jr, Mahershala Ali, Jeremy Renner, Leonardo Dicaprio, Michael Fassbender, Tom Hardy eller Tom Hiddleston borde bli nästa Bond

Henrik Karlsson

Andreas Nilsson är bäst som Jamse Bond

E


Oskar

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 22 oktober 2020 kl. 20:30:10
Andreas Nilsson är bäst som Jamse Bond
James Bond jr kommer jag ihåg den såg jag på 90-talet på tv3.
Den serie bodde dom visa på viaplay/viafree.

Oskar

Citat från: Oskar skrivet 22 oktober 2020 kl. 20:34:54
James Bond jr kommer jag ihåg den såg jag på 90-talet på tv3.
Den serie bodde dom visa på viaplay/viafree.
Dom klassisk bondskurkar är med James Bond jr t.ex hajen, Dr. Julius No, goldfinger m.m

Simon Axelsson

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 22 oktober 2020 kl. 20:29:16
Gammalt ämne

No Time to Die blir ju den sista filmen där Craig är Bond. Vem tycker ni borde ta över efter honom?, jag tycker Robert Downey Jr, Mahershala Ali, Jeremy Renner, Leonardo Dicaprio, Michael Fassbender, Tom Hardy eller Tom Hiddleston borde bli nästa Bond

Ytterst få av dem är britter
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 oktober 2020 kl. 20:41:23
Ytterst få av dem är britter
Fast det spelar väl ingen roll var man kommer ifrån ???

Simon Axelsson

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 22 oktober 2020 kl. 20:43:15
Fast det spelar väl ingen roll var man kommer ifrån ???

James Bond är britt, alla som nånsin spelat Bond har så vitt jag vet varit britter. Varför ändra det nu?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats


jimstrom

Om James Bond varit verklig, hade han varit ett fullblodsproffs som sätter jobbet främst och inte drar sig för att fullfölja uppgiften. Därför är troligen Timothy Daltons Bond den som passar bäst. Jag gillar dock allihopa då dom alla bidrar med något till karaktären.

troligen är James Bond Jr. brorson till Pierce Brosnans Bond dock, då dom har mest visuella likheter mellan varandra.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)