Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Lou!

Startat av Lennartsson, 13 mars 2024 kl. 21:17:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lennartsson

I Sverige gick serien på Barnkanalen men jag förstår inte tablåerna på svensk mediedatabas det kan gå från att stå avsnitt 41:52 till att på nästa avsnitt stå 3:52. Så har hela serien dubbats? Och har verkligen serien sänds i sån oordning?

https://smdb.kb.se/catalog/search?q=titel%3ALou+kanal%3A%22SVT+Barnkanalen%22+typ%3Atv&sort=OLDEST

Förresten finns det 4 DVD utgåvor med fem episoder var så totalt 20 avsnitt utgivna av 52.

@Daniel Hofverberg Kan du fixa credits till serien förresten?

Steffan Rudvall

#1
Citat från: Lennartsson skrivet 13 mars 2024 kl. 21:17:55@Daniel Hofverberg Kan du fixa credits till serien förresten?
Det som framgår av själva avsnitten är:

Svenska röster: Katja Levander, Norea Sjöquist, Angela Kovacs, Susanne Barklund, Daniel Melén, Tobias Ågren m.fl.
Översättning: Carina Hedenberg
Dubbproduktion Eurotroll AB för SVT programinköp


Med hjälp av röstidentifiering har jag kommit fram till följande som jag tror stämmer:

Lou - Katja Levander
Emma (Lous mamma) - Angela Kovacs
Mina - Norea Sjöquist
Tristan - Daniel Melén
Richard - Tobias Ågren
Minas mamma - Susanne Barklund