Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önskan (Wish, 2023)

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 22:12:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Disney presenterade under D23 en ny film vid namn Wish. Den handlar om Önskestjärnan den som finns i flera Disneyfilmer och en hjältinna vid namn Asha (kanske prinsessa). Det speciella med filmen är 2D...

https://twitter.com/DisneyAnimation/status/1568402440055300096?t=VyUTPebWkKMEEnq34kPkMw&s=19

https://twitter.com/DisneyAnimation/status/1568402492031123456?t=VyUTPebWkKMEEnq34kPkMw&s=19

Lillefot

#1
Idéen låter bra. Bilden på den andra länken ger dock intrycket av att den kommer vara i 3D, i alla fall hur den kvinnliga karaktären är ritad.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Elios


Zebastian

Citat från: Lillefot skrivet 10 september 2022 kl. 23:25:32Idéen låter bra. Bilden på den andra länken ger dock intrycket av att den kommer vara i 3D, i alla fall hur den kvinnliga karaktären är ritad.
Det är 2D blandat med vattenfärg och 3D.

Zebastian

Hoppas Bianca Ingrosso blir den svenska rösten till Asha.

Disneyfantasten

Citat från: Zebastian skrivet 16 september 2022 kl. 10:29:00Hoppas Bianca Ingrosso blir den svenska rösten till Asha.
Eller kanske Clara Henry eller artisten "Dotter".

Zebastian

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 september 2022 kl. 10:31:42Eller kanske Clara Henry eller artisten "Dotter".
Jag tycker att Bianca Ingrossos röst är väldigt lik originalrösten därför jag vill henne. 

Disneyfantasten

Citat från: Zebastian skrivet 16 september 2022 kl. 11:44:41Jag tycker att Bianca Ingrossos röst är väldigt lik originalrösten därför jag vill henne.
Jag har ingen koll på hur originalrösten låter, men jag tycker Clara Henry förtjänar mer utrymme i dubb-branchen än vad hon varit med i, och "Dotter" har aldrig dubbat förut.

Zebastian

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 september 2022 kl. 11:47:05Jag har ingen koll på hur originalrösten låter, men jag tycker Clara Henry förtjänar mer utrymme i dubb-branchen än vad hon varit med i, och "Dotter" har aldrig dubbat förut.
Det har inte Bianca heller men hela hennes familj har så hon måste också få en roll snart!

Disneyfantasten

Citat från: Zebastian skrivet 16 september 2022 kl. 11:48:00Det har inte Bianca heller men hela hennes familj har så hon måste också få en roll snart!
Du har rätt, jag håller också med om att Bianca Ingrosso borde förtjäna mer utrymme hon med.

Sen har jag ingen koll på om Peter Wahlgren har dubbat eller inte, men alla andra vet jag med säkerhet att de har; Benjamin Ingrosso (brodern), Pernilla Wahlgren (mamman), Niclas Wahlgren, Linus Wahlgren (båda morbröder), Hans Wahlgren (morfar) & Christina Schollin (mormor), och även gammelmorfar Ivar Wahlgren i sin enda dubbning som är originaldubbningen av Lady och Lufsen.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 september 2022 kl. 11:55:36Du har rätt, jag håller också med om att Bianca Ingrosso borde förtjäna mer utrymme hon med.

Sen har jag ingen koll på om Peter Wahlgren har dubbat eller inte, men alla andra vet jag med säkerhet att de har; Benjamin Ingrosso (brodern), Pernilla Wahlgren (mamman), Niclas Wahlgren, Linus Wahlgren (båda morbröder), Hans Wahlgren (morfar) & Christina Schollin (mormor), och även gammelmorfar Ivar Wahlgren i sin enda dubbning som är originaldubbningen av Lady och Lufsen.
Peter har inte dubbat han har inte följt alls i familjens fotspår och är inte känd heller.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 september 2022 kl. 11:58:27Peter har inte dubbat han har inte följt alls i familjens fotspår och är inte känd heller.
Då är det inte så konstigt.

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 september 2022 kl. 11:55:36Du har rätt, jag håller också med om att Bianca Ingrosso borde förtjäna mer utrymme hon med.

Sen har jag ingen koll på om Peter Wahlgren har dubbat eller inte, men alla andra vet jag med säkerhet att de har; Benjamin Ingrosso (brodern), Pernilla Wahlgren (mamman), Niclas Wahlgren, Linus Wahlgren (båda morbröder), Hans Wahlgren (morfar) & Christina Schollin (mormor), och även gammelmorfar Ivar Wahlgren i sin enda dubbning som är originaldubbningen av Lady och Lufsen.
Glöm inte hennes kusin Tim Wahlgren, han har också dubbat. :) 
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 16 september 2022 kl. 15:19:35Glöm inte hennes kusin Tim Wahlgren, han har också dubbat. :)

Är han Niclas eller Linus son? Vad har han dubbat?

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 september 2022 kl. 16:40:06Är han Niclas eller Linus son? Vad har han dubbat?
Det är Niclas son, han har dubbat Tony Toponi i en av Resan till Amerika-filmerna och Leonard i En jycke i klassen.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D