Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Insamlings status Hannah Barbers serier

Startat av Samlaren, 15 maj 2022 kl. 21:33:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Samlaren

Jag skulle vilja få en satus på ni alla som samlar på dubbade serier på hur samling av Hannah Barbera serier ser ut?

Om vi kan göra gemensamma google sheet där vi har med serie för seire och avsnitt för avsnitt så vi vet vad som saknas och som inte saknas.

Som ni säkert vet vid det här laget så är jag öppen för samarbeten et.c här är det dock mestadels för att få en överblick vad vi gemensamt på DH har för serier et.c från Hannah Barbera. 


serie

Familjen Flinta

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HuWX0JErEsRcgusLIhwRY0mDFVUAN8p6IJPBjPGSn18/edit#gid=0





om ni har google sheets så skicka dem i den här tråden så uppdaterar jag det här inlägget.
Hoppas flera av er här på DH vill hjälpa till.

SNÄLLA INGA OF TOPIC INLÄGG. Då den här tråden är tänkt på att få en klar överblick vad folk har, om ni vill vara anonyma skicka ett pm till mig då.

Samlaren

Nu är listan med Flinta klar vad jag har iaf. (Ni som har fler avsnitt får gärna kontakta mig via pm eller skriva i tråden så jag vet. Tanken är som sagt att göra den här tråden tillsammans och kanske också att ngn skulle sitta på hela serien/serierna till sist.

Samlaren

Kan någon mod flytta den här tråten tll rätt forumsdel såg nu att den var under fel