Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Viktoria Toccas pod

Startat av Disneyfantasten, 9 december 2020 kl. 18:19:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Jag startade en ny tråd istället för att fortsätta i "Dubbare/röstskådespelare utan bilder"...

Enligt jimstrom så har Valerie Tocca (som var ny för mig) en pod, hon har nog inte dubbat själv men flera gäster på hennes pod har dubbat så nu är jag nyfiken; vilka dubbare har gästat på hennes pod?

jimstrom

Rättelse: Viktoria Tocca är namnet på henne.

Och här är en länk till hennes hemsida.

https://musikalpodden.se/#om-musikalpodden

Medverkande är bla. Karl Dyall, Fredrik Kempe, Annika Herlitz, Sarah Dawn Finer, Rennie Mirro, Rolf Lydahl m fl.

Har dock inte lyssnat själv än, men kanske gör det då jag gillar musikaler.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Elios

Ej att förväxla med artisten Wiktoria.  :o :P

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet  9 december 2020 kl. 19:42:07
Ej att förväxla med artisten Wiktoria.  :o :P

Du tänker på artisten Wiktoria Johansson? (aka titelrollen i Vaiana) men vi borde faktiskt hålla oss till ämnet...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 december 2020 kl. 19:55:43
Du tänker på artisten Wiktoria Johansson? (aka titelrollen i Vaiana) men vi borde faktiskt hålla oss till ämnet...

Jag hade väldigt lätt för att blanda ihop dem två. Hon kanske gästar podden nån gång!^^