Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 30 december 2020 kl. 15:09:41
När var senaste gången hon dubbade?

Kanske var det Gomeo och Julia ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Avengersfan

Varför finns det inte ens Amphibia på Disney Channel eller Disney+ när Disney XD har upphört? Är det ingen som vet heller när säsong 3 av Ducktales (2017) skall visas på Disney Channel!?
Jag håller på att ta reda på varför men inte ens nån på help.disneyplus.com har nåt svar varför! Är det ingen annan här som kan göra lite detektivarbete om nån info om nån av serierna jag nämnde här uppe?

Oskar

Citat från: Avengersfan skrivet  1 januari 2021 kl. 15:48:51
Varför finns det inte ens Amphibia på Disney Channel eller Disney+ när Disney XD har upphört? Är det ingen som vet heller när säsong 3 av Ducktales (2017) skall visas på Disney Channel!?
Jag håller på att ta reda på varför men inte ens nån på help.disneyplus.com har nåt svar varför! Är det ingen annan här som kan göra lite detektivarbete om nån info om nån av serierna jag nämnde här uppe?
Hoppas dom program som du vill titta på kommer på Disney channel för småningom.

Avengersfan

Citat från: Oskar skrivet  1 januari 2021 kl. 16:07:30
Hoppas dom program som du vill titta på kommer på Disney channel för småningom.

Frågan är bara när då? På dagenstvs hemsida finns INTE ens Amphibia på Disney Channels tablå över 14 dagar just nu. Det är därför jag jagar runt på nätet efter infon angeånde när den (om den ens) kommer på vår Disney Channel. Jag litar inte alls på dom som styr över vilka program (och vilka säsonger) som får visas på linjära kanaler och på streamingtjänster och vilka länder/regioner den får visas!

gstone

Jag vill gnälla på att Biograferna är stängda !

Jag vill gå på bio!!

Jag vill se filmer på bio igen  >:( >:(

Jag vill gärna ha nya dubbningar. :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 januari 2021 kl. 21:25:32
Jag vill gnälla på att Biograferna är stängda !

Jag vill gå på bio!!

Jag vill se filmer på bio igen  >:( >:(

Jag vill gärna ha nya dubbningar. :'(
Ja men vi måste följa restrektionerna

Daniel Hofverberg

Citat från: Avengersfan skrivet  1 januari 2021 kl. 15:48:51
Varför finns det inte ens Amphibia på Disney Channel eller Disney+ när Disney XD har upphört? Är det ingen som vet heller när säsong 3 av Ducktales (2017) skall visas på Disney Channel!?
Jag håller på att ta reda på varför men inte ens nån på help.disneyplus.com har nåt svar varför! Är det ingen annan här som kan göra lite detektivarbete om nån info om nån av serierna jag nämnde här uppe?
Amphibia har funnits på Disney+ i USA i närmare ett halvår med svenskt, norskt och danskt tal, så den borde rimligen komma till Disney+ även i Sverige/Norge/Danmark inom kort. :)

Annars kan du förstås ansluta med amerikansk VPN redan nu, så kan du komma åt det amerikanska utbudet på Disney+ med ditt vanliga svenska konto. :)

Jag har tyvärr ingen aning huruvida Disney har tänkt att visa Amphibia på Disney Channel, nu när Disney XD har lagts ned, eller om serien kommer gå över till exklusivt på Disney+ - det kan nog bara Disney svara på. :(

Scoobydoofan1

Gnälla över att Sverige inte har en större animation industri. Landet kunde ju ha blivit lika bra som Sydkorea eller Japan. Vad är det Sverige håller på med när det gäller animation?

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  2 januari 2021 kl. 16:02:26
Gnälla över att Sverige inte har en större animation industri. Landet kunde ju ha blivit lika bra som Sydkorea eller Japan. Vad är det Sverige håller på med när det gäller animation?
Ja vår animation gjordes i Sverige från början men nu är de animationsstudior i Etiopen och andra länder som gör vår animation

Hey Arnold på svenska

Gör kritiskt tänkande olagligt.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet  2 januari 2021 kl. 16:29:08
Ja vår animation gjordes i Sverige från början men nu är de animationsstudior i Etiopen och andra länder som gör vår animation
Det var verkligen synd.

gstone

Jag vill gnälla på en sak !

Jag jävligt förbannad på att alla dvder My Little Pony orginal serien är så himla dyra !!! >:( >:( >:( >:(

Det är skit itererande att dom kostar så mycket  >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

kan gnälla över vintern, den kom sen det här året och hela Sverige fryser, blir bra om det är en kort vinter och snön börjar smälta i februari eller slutet av januari.

Simon Axelsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 19 januari 2021 kl. 19:47:56
kan gnälla över vintern, den kom sen det här året och hela Sverige fryser, blir bra om det är en kort vinter och snön börjar smälta i februari eller slutet av januari.

Nja, jag vill faktiskt ha kvar snön.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats