Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Jag blir så trött på alla "Corona-poliser" på Instagram som hela tiden ska påpeka till kändisar att dom ska hålla avstånd, sluta vara ute etc. Dom borde sköta sig själv och skita i andra

MOA

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 19 januari 2021 kl. 20:54:53
Jag blir så trött på alla "Corona-poliser" på Instagram som hela tiden ska påpeka till kändisar att dom ska hålla avstånd, sluta vara ute etc. Dom borde sköta sig själv och skita i andra
Polisen ska skälla på brottslingar istället

Lilla My

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 19 januari 2021 kl. 20:54:53
Jag blir så trött på alla "Corona-poliser" på Instagram som hela tiden ska påpeka till kändisar att dom ska hålla avstånd, sluta vara ute etc. Dom borde sköta sig själv och skita i andra

Och jag är trött på alla jävla influencers som inte kan stanna hemma och ge fan i att hålla massa fester under pågående pandemi. Skärpning för i helvete...

Scoobydoofan1

#423
Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 januari 2021 kl. 19:56:21
Nja, jag vill faktiskt ha kvar snön.
Verkligen? Skulle vara bra om solen var tillbaka så snabbt som möjligt och att dagarna blir långa igen.

Daniel Hofverberg

Citat från: Lilla My skrivet 20 januari 2021 kl. 03:35:20
Och jag är trött på alla jävla influencers som inte kan stanna hemma och ge fan i att hålla massa fester under pågående pandemi. Skärpning för i helvete...
Instämmer fullständigt...

Och det gäller givetvis alla andra också.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 20 januari 2021 kl. 03:35:20
Och jag är trött på alla jävla influencers som inte kan stanna hemma och ge fan i att hålla massa fester under pågående pandemi. Skärpning för i helvete...
Som Margaux Dietz

Sabelöga

Jag vill gnälla på folk som tror att Corona är det värsta som hänt Sverige och beter sej som om det är superviktigt att hantera hela dagarna
Houba !

Soscla

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 20 januari 2021 kl. 15:37:25
Jag vill gnälla på folk som tror att Corona är det värsta som hänt Sverige och beter sej som om det är superviktigt att hantera hela dagarna

Det är ju det största på ett bra tag åtminstone...
It's so fluffy I'm gonna die!

Lilla My

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 20 januari 2021 kl. 15:37:25
Jag vill gnälla på folk som tror att Corona är det värsta som hänt Sverige och beter sej som om det är superviktigt att hantera hela dagarna

Kom igen när du haft en nära släkting som dött av skiten och säg att det inte är så farligt.

Avengersfan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 januari 2021 kl. 01:17:10
Amphibia har funnits på Disney+ i USA i närmare ett halvår med svenskt, norskt och danskt tal, så den borde rimligen komma till Disney+ även i Sverige/Norge/Danmark inom kort. :)

Annars kan du förstås ansluta med amerikansk VPN redan nu, så kan du komma åt det amerikanska utbudet på Disney+ med ditt vanliga svenska konto. :)

Jag har tyvärr ingen aning huruvida Disney har tänkt att visa Amphibia på Disney Channel, nu när Disney XD har lagts ned, eller om serien kommer gå över till exklusivt på Disney+ - det kan nog bara Disney svara på. :(
Vilken VPN skall jag ta om jag vill komma åt amerikanskt eller annat lands utbud på Disney+? Disney verkar håller på att spärra alla VPN-tjänster.

Daniel Hofverberg

Citat från: Avengersfan skrivet 26 januari 2021 kl. 11:58:06
Vilken VPN skall jag ta om jag vill komma åt amerikanskt eller annat lands utbud på Disney+? Disney verkar håller på att spärra alla VPN-tjänster.
Senast jag kollade fungerade både ExpressVPN och Surfshark för att komma åt amerikanska Disney+ - dock verkar inget av dem fungera för andra länder än just USA; eller åtminstone har jag inte lyckats... :(

Jag kan dubbelkolla om de fortfarande fungerar för USA. :)

Avengersfan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 januari 2021 kl. 12:04:38
Senast jag kollade fungerade både ExpressVPN och Surfshark för att komma åt amerikanska Disney+ - dock verkar inget av dem fungera för andra länder än just USA; eller åtminstone har jag inte lyckats... :(

Jag kan dubbelkolla om de fortfarande fungerar för USA. :)

Jag är ju från Finland och har ju haft ett Disney+-konto över tre månader så provade jag ExpressVPN idag och det fungerade. Jag kunde komma åt amerikanska utbudet, men inte nåt annat lands.
Nån annan har provat ExpressVPN? Hoppas att Disney inte spärra ExpressVPN också och att dom inte spärra mitt konto, trots annat IP-adress bara för att komma åt amerikanska utbudet.

Alexander vdp

Jag vill gnälla på Disney för att dom inte har visat fler avsnitt av miraculous

Scoobydoofan1

Hittills så har covid pandemin gjort det ännu sämre för alla. Är irriterad över att det har gåt så här långt och att det inte verkar finnas ett slut datum på den här plågan som är covid pandemin.

Adam

Jag får väl gnälla också i nuläget, på plattformarna Facebook, Instagram och framförallt Whatsapp. De funkar inte alls just nu, och dessvärre har detta problem drabbat hela världen. Återställandet kan ta mer än ett dygn förresten, och vi vet inte om vi har det här problemet att skylla på Ryssland eller Kina, som det spekuleras om.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘