Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  2 september 2023 kl. 02:41:52Bästa karaktären i franchisen, enligt mig. ;)
Älskar hans entré i hans debut Nalle Puh och Den Stormiga Dagen, den bästa scenen i hela filmen (både kortfilmen och sammansatta filmen överlag) mitt tycke.

Karaktären är så härlig överlag, och definitivt den roligaste karaktären i hela franschisen, han har så många roliga och härliga ögonblick.

gstone

No good deed goes unpunished
No act of charity goes unresented
That's my new creed
My road of good intentions
Led where such roads always lead
No good deed
Goes unpunished!

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 september 2023 kl. 09:26:28Älskar hans entré i hans debut Nalle Puh och Den Stormiga Dagen, den bästa scenen i hela filmen (både kortfilmen och sammansatta filmen överlag) mitt tycke.

Karaktären är så härlig överlag, och definitivt den roligaste karaktären i hela franschisen, han har så många roliga och härliga ögonblick.
Exakt. Tycker att han är rolig och han är till och med en studsande katt som är alltid på gott humör. ;)

TonyTonka

Nu har jag bytt bild till Quasimodo från Ringaren i Notre Dame, då jag kan relatera till honom på vissa sätt, även min problematik inte är fysisk.  ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet  2 september 2023 kl. 10:14:36Ja särskilt när han hänger Nasses Skjortor :D
Mitt favoritavsnitt är när Tiger blir Christoffer Robins fru och Sorken deras bebis.

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet  6 september 2023 kl. 18:00:04Mitt favoritavsnitt är när Tiger blir Christoffer Robins fru och Sorken deras bebis.
WTF!Tramsinlägg,slura med de!

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  6 september 2023 kl. 21:31:02WTF!Tramsinlägg,slura med de!
Det är tyvärr inget tramsinlägg utan det där händer faktiskt i ett avsnitt...

gstone

Jag måste bara s'ga tt jag tycker MOA(Katten Eek) är söt :)

Man vill ge den en kkram när man ser den ;D
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!

FabulousSloth

Min profilbild är gjord av Sunday's Playzone.
Sengångare med 90-talsmönster i bakgrunden. Min egna karaktär.
Både användarnamnet och bilden valde jag därför att jag aldrig varit bra på att skynda mig. :P
Profilbild av SundaysPlayzone.

MOA

Citat från: gstone skrivet 11 september 2023 kl. 18:15:47Jag måste bara s'ga tt jag tycker MOA(Katten Eek) är söt :)

Man vill ge den en kkram när man ser den ;D
Jag skulle krama om honom om han fanns men min Gato Negro e de näst bästa

gstone

Jag gillar Lilla Mys bild.

Jag tycker den liknar Diane Nguyen( från BoJack Horseman) ;)
That's my new creed
No good deed
Goes unpunished!