Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Nu har jag stöttat på kickstarter. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 28 februari 2022 kl. 03:28:33
Nu har jag stöttat på kickstarter. :)
Det hade jag också tänkt göra, men med det som händer i världen just nu får de pengarna hamna någon annanstans...

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 februari 2022 kl. 08:24:30
Det hade jag också tänkt göra, men med det som händer i världen just nu får de pengarna hamna någon annanstans...
Precis min tanke, klokt tänkt.

Steffan Rudvall

Jag vill förtydliga att jag tycker att Christian Hedlund och Linn Ehrner gör ett riktigt bra arbete...

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 februari 2022 kl. 08:24:30
Det hade jag också tänkt göra, men med det som händer i världen just nu får de pengarna hamna någon annanstans...

Christian Hedlund



Kära dubbningsfans,

⚠️Kickstarter-kampanjen för S3 av Röstskådespelarna avbryts med omedelbar verkan⚠️

Skälet är såklart det pågående kriget i Ukraina. Pengarna vi bett om behövs mer på annat håll just nu och vi hoppas kunna lansera en ny kampanj när freden återvänt till Europa.

Observera att Inga pengar har dragit från ditt konto, det hade det bara gjorts om kampanjen nått sitt mål.

Håll dig uppdaterad om våra framtida planer genom att följa oss i sociala media och på rostskadespelarna.se.

Var rädd om dig och TACK för ditt stöd  Låt oss hoppas att världen slutar brinna så fort som möjligt.

//Christian Hedlund & Linn Ehrner
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Disneyfantasten

Citat från: Christian Hedlund skrivet  1 mars 2022 kl. 14:43:31


Kära dubbningsfans,

⚠️Kickstarter-kampanjen för S3 av Röstskådespelarna avbryts med omedelbar verkan⚠️

Skälet är såklart det pågående kriget i Ukraina. Pengarna vi bett om behövs mer på annat håll just nu och vi hoppas kunna lansera en ny kampanj när freden återvänt till Europa.

Observera att Inga pengar har dragit från ditt konto, det hade det bara gjorts om kampanjen nått sitt mål.

Håll dig uppdaterad om våra framtida planer genom att följa oss i sociala media och på rostskadespelarna.se.

Var rädd om dig och TACK för ditt stöd  Låt oss hoppas att världen slutar brinna så fort som möjligt.

//Christian Hedlund & Linn Ehrner

En annan sak ni kan ge pengar åt är WWF (Världsnaturfonden), de behöver också stöd!  :)

MOA

Citat från: Christian Hedlund skrivet  1 mars 2022 kl. 14:43:31


Kära dubbningsfans,

⚠️Kickstarter-kampanjen för S3 av Röstskådespelarna avbryts med omedelbar verkan⚠️

Skälet är såklart det pågående kriget i Ukraina. Pengarna vi bett om behövs mer på annat håll just nu och vi hoppas kunna lansera en ny kampanj när freden återvänt till Europa.

Observera att Inga pengar har dragit från ditt konto, det hade det bara gjorts om kampanjen nått sitt mål.

Håll dig uppdaterad om våra framtida planer genom att följa oss i sociala media och på rostskadespelarna.se.

Var rädd om dig och TACK för ditt stöd  Låt oss hoppas att världen slutar brinna så fort som möjligt.

//Christian Hedlund & Linn Ehrner
Men va synd

Daniel Hofverberg

Citat från: Christian Hedlund skrivet  1 mars 2022 kl. 14:43:31
Kära dubbningsfans,

⚠️Kickstarter-kampanjen för S3 av Röstskådespelarna avbryts med omedelbar verkan⚠️

Skälet är såklart det pågående kriget i Ukraina. Pengarna vi bett om behövs mer på annat håll just nu och vi hoppas kunna lansera en ny kampanj när freden återvänt till Europa.

Observera att Inga pengar har dragit från ditt konto, det hade det bara gjorts om kampanjen nått sitt mål.

Håll dig uppdaterad om våra framtida planer genom att följa oss i sociala media och på rostskadespelarna.se.

Var rädd om dig och TACK för ditt stöd  Låt oss hoppas att världen slutar brinna så fort som möjligt.

//Christian Hedlund & Linn Ehrner
Ett mycket klokt beslut. :)

Jag ska också ta bort vädjan om donationer från Dubbningshemsidans startsida med omedelbar verkan - även fast jag alltid behöver donationer för att täcka in sajtens utgifter, så behövs de pengarna bättre på annat håll just nu...

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 mars 2022 kl. 20:56:55
Ett mycket klokt beslut. :)

Jag ska också ta bort vädjan om donationer från Dubbningshemsidans startsida med omedelbar verkan - även fast jag alltid behöver donationer för att täcka in sajtens utgifter, så behövs de pengarna bättre på annat håll just nu...

Glöm inte WWF, de behöver också donationer!  :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 mars 2022 kl. 21:14:22
Glöm inte WWF, de behöver också donationer!  :)
Förvisso sant, men det är inte lika omedelbart akut som insatser i Ukraina, där det behövs pengar nu. :)

Med all respekt till Världsnaturfondens viktiga arbete, så kan bidrag dit gott vänta lite tills kriget har lugnat ned sig och läget har stabiliserats.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 mars 2022 kl. 21:17:21
Förvisso sant, men det är inte lika omedelbart akut som insatser i Ukraina, där det behövs pengar nu. :)

Med all respekt till Världsnaturfondens viktiga arbete, så kan bidrag dit gott vänta lite tills kriget har lugnat ned sig och läget har stabiliserats.

Då måste de lägga på ett kol, man blir så trött på det här kriget och framförallt Rysslands president Pautin som ställt till det här.

Disneyfantasten

Även om de inte kommer att genomföra någon tredje säsong inom nära framtid p.g.a. kriget mellan Ryssland och Ukraina så kan man ju alltid hoppas på att de kommer att påbörja den igen under hösten eller åtminstone under eller nära jultid eller kanske strax efter nyår...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 april 2022 kl. 15:39:48
Även om de inte kommer att genomföra någon tredje säsong inom nära framtid p.g.a. kriget mellan Ryssland och Ukraina så kan man ju alltid hoppas på att de kommer att påbörja den igen under hösten eller åtminstone under eller nära jultid eller kanske strax efter nyår...

Fast det kan ju dröja flera år.

Andra värdskriget varde ju i 6 år.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

#193
Citat från: gstone skrivet  9 april 2022 kl. 20:00:39
Fast det kan ju dröja flera år.

Andra värdskriget varde ju i 6 år.

Då får vi hoppas att det inte händer, även om jag misstänker att det bara är önsketänkande...

Kanske lite brytande från ämnet, men det är iallafall tur att SVT beslutat att inte låta kriget förstöra inspelningarna av programmen, vilket betyder att Sommarskuggan & Sommarlov kan fortsätta som planerat!  :)

Synd att inte Nya Röstskådespelarna tänker så också...  :(


https://m.youtube.com/watch?v=0OCrlnOdBsg (2:05-2:17)

Tyvärr blir ju ingen yngre med åren.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 april 2022 kl. 20:45:23
Då får vi hoppas att det inge händer, även om jag misstänker att deg bara är önsketänkande...

Kanske lite brytande från ämnet, men det är iallafall tur att SVT beslutat att inte låta kriget förstöra inspelningarna av programmen, vilket betyder att Sommarskuggan & Sommarlov kan fortsätta som planerat!  :)

Synd att inte Nya Röstskådespelarna tänker så också...  :(


https://m.youtube.com/watch?v=0OCrlnOdBsg (2:05-2:17)

Tyvärr blir ju ingen yngre med åren.
Men SVT är ett statligt företag de behöver inte samla in pengar för att spela in Sommarlov. Christian och Linn kan ju dock inte börja samla in pengar till en tredje säsong av Röstskådespelarna när folkets pengar behövs på andra håll.