Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Egna karaktärer?

Startat av Skokaka, 9 mars 2023 kl. 19:12:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 mars 2023 kl. 22:25:49Pung & Flyg Pung,vilka olycksaliga namn ;D
Sa ju det, kunde inte hitta bra namn, men jag hoppas på att deras Engelska namn blir bättre i hela fall.

MOA

Karaktärerna som ni ser e endimensionella med egenskapen perfektionist.Även om dom har olika karaktärsdrag så e den egenskapen mest framstående.
Jane Lakushima e en spoiled brat
Boris Batera utnyttjar andra för pengar
Rosho Morso har hett temperament som han tar ut på andra när saker går fel
Kathy Lauren njuter av andra personers hjälplöshet
Bella Sand e känslig & blyg
Simolie Eltera vägrar acceptera att hon gör fel
Ron Urubayo e petig & klagar på minsta lilla fel,ibland blir han arg
Rayne Storm e en drumdristig impulsiv tomboy som blir lättirrterad
Talea Hamu har en bakgrundshistoria till att va perfektionist.Hon e väldigt lugn,snäll,utåtriktad och omtänksam men blir krossad när saker går fel
Leon Ardo har också en bakgrundshistoria,han e stark,ärlig,omtänksam,snäll & den äldsta och smartaste i gänget

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 mars 2023 kl. 23:14:56Karaktärerna som ni ser e endimensionella med egenskapen perfektionist.Även om dom har olika karaktärsdrag så e den egenskapen mest framstående.
Jane Lakushima e en spoiled brat
Boris Batera utnyttjar andra för pengar
Rosho Morso har hett temperament som han tar ut på andra när saker går fel
Kathy Lauren njuter av andra personers hjälplöshet
Bella Sand e känslig & blyg
Simolie Eltera vägrar acceptera att hon gör fel
Ron Urubayo e petig & klagar på minsta lilla fel,ibland blir han arg
Rayne Storm e en drumdristig impulsiv tomboy som blir lättirrterad
Talea Hamu har en bakgrundshistoria till att va perfektionist.Hon e väldigt lugn,snäll,utåtriktad och omtänksam men blir krossad när saker går fel
Leon Ardo har också en bakgrundshistoria,han e stark,ärlig,omtänksam,snäll & den äldsta och smartaste i gänget
Detta är väldigt bra och å' vad intressant. Tre av dessa verkar vara de mest chilla i gänget, va?

Jag kan också säga att Örjan Räv och Mårten Mårdhund är mest busiga. Örjan är dock oftast på gott humor, och är en trevlig vän. Mårten är dock naiv och lättlurad, även om han har en bra intelligens över planer. Har hört att mårdhundar i fiktion brukar busa runt, och rävar är ju listiga, vilket passar till duon. Har dock hört att mårdhundar kan räknas som rävar, så...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 mars 2023 kl. 23:26:40Detta är väldigt bra och å' vad intressant. Tre av dessa verkar vara de mest chilla i gänget, va?

Jag kan också säga att Örjan Räv och Mårten Mårdhund är mest busiga. Örjan är dock oftast på gott humor, och är en trevlig vän. Mårten är dock naiv och lättlurad, även om han har en bra intelligens över planer. Har hört att mårdhundar i fiktion brukar busa runt, och rävar är ju listiga, vilket passar till duon. Har dock hört att mårdhundar kan räknas som rävar, så...
Leon Ardo & Talea Hamu kan chilla riktigt mycket,egentligen e de könstigt varför dom hänger ihop med resten då dom e dom enda med djupare bakgrundshistoria

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 mars 2023 kl. 23:45:49Leon Ardo & Talea Hamu kan chilla riktigt mycket,egentligen e de könstigt varför dom hänger ihop med resten då dom e dom enda med djupare bakgrundshistoria
Bella Sand låter också som någon som inte har någon dålig ben.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 mars 2023 kl. 23:47:16Bella Sand låter också som någon som inte har någon dålig ben.
Ursäkta?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 mars 2023 kl. 09:47:37Ursäkta?
Du vet? "Bad bone" betyder ju att man har en negativ sida. Och hon låter ju också snäll.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 mars 2023 kl. 16:09:29Du vet? "Bad bone" betyder ju att man har en negativ sida. Och hon låter ju också snäll.
Aldrig hört de förut

Grimner

Citat från: Skokaka skrivet  9 mars 2023 kl. 19:12:30Jag vet inte om någon annan håller på med det här, men har ni tänkt er egna karaktärer någon gång? Med detta så menar jag karaktärer som ni har hittat på själva i tanken. Men såklart, inte riktigt att jag förväntar att någon annan gör det eller har gjort detta, men bara för att vara riktigt säker...
Jag har skrivit skönlitterära verk i snart tjugo år, leder en rollspelsförening på fritiden (spelar också flera kampanjer om året) och arbetar på heltid som författare och rollspelsutvecklare.
Så... ja, det händer väl ibland. ;D
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Lilla My

Citat från: Grimner skrivet 11 mars 2023 kl. 23:44:10Jag har skrivit skönlitterära verk i snart tjugo år, leder en rollspelsförening på fritiden (spelar också flera kampanjer om året) och arbetar på heltid som författare och rollspelsutvecklare.
Så... ja, det händer väl ibland. ;D
Haha eller hur?? Man samlar på sig ett gäng till slut  ;D

Marcusen

Citat från: Skokaka skrivet  9 mars 2023 kl. 19:12:30Jag vet inte om någon annan håller på med det här, men har ni tänkt er egna karaktärer någon gång? Med detta så menar jag karaktärer som ni har hittat på själva i tanken. Men såklart, inte riktigt att jag förväntar att någon annan gör det eller har gjort detta, men bara för att vara riktigt säker...
Steffan har en egen karaktär

MOA

Här kommer några sjöjungfrur:

Skokaka


Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 mars 2023 kl. 16:18:43Här kommer några sjöjungfrur:
Wow. Är någon av tjejerna ihop med killen?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 mars 2023 kl. 18:57:43Wow. Är någon av tjejerna ihop med killen?
Nä,dom e bara kompisar i ett sjöjungfrugäng