Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den lille prinsen

Startat av gstone, 4 mars 2016 kl. 10:40:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag tänkte starta en tråd där vi talar om Den lilla prinsen film adaptionen av den klassiska barnboken Filmen kommer komma till Sverige den tionde  juni och den  regisseras av Mark Osborne som gjord Kung Fu Panda.  Jag är så glad att vi får den här filmen i Sverige för ibland får vi  inte dom mindre tecknade filmerna och den här verkar väldigt välgjord. 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Igthorn

Nu är det här lite efter men lånade filmen idag och såg, väl sevärd. Försöker dock förgäves komma på vad det är för röster i dubbningen. Tycker mig kämma igen flera, om möjligt dyker både prinsen och flickan upp i diverse dubbningar på Barnkanalen. Inte hittat någon credit lista än...

Alexander

#3
Jag har nu ordnat fram creditslistan för Lille Prinsen åt dem som är intresserade.  :)
http://nouw.com/dubbox

Såg att den inte fanns att hitta på internet så jag la själv upp den. Dubbox kommer inte uppdateras med jämna mellanrum som min andra blogg, utan bara ibland när jag känner för det med creditslistor som jag märker saknas på internet.  ;)