Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Filmer & Serier ni önskar fanns utgivna i Sverige

Startat av Mathilda Gustafsson, 11 juli 2021 kl. 00:59:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 augusti 2021 kl. 17:21:14
Samt konstgjorda DVD-utgåvor av Tummelisa
Eftersom att svenska utgåvor redan finns så tolkar jag detta som att du menar ett konstgjort omslag till en svensk Fox version med svenskt tal...



Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 augusti 2021 kl. 14:44:36
Eftersom att svenska utgåvor redan finns så tolkar jag detta som att du menar ett konstgjort omslag till en svensk Fox version med svenskt tal...



Precis vad jag menar och detta omslag ser jättebra ut!  :D

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 augusti 2021 kl. 14:45:57
Precis vad jag menar och detta omslag ser jättebra ut!  :D
Den här var enkel att göra, Jag tog de redan existerande Fox omslaget men la till Fox's "Alla talar svenska" symbol.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 augusti 2021 kl. 17:21:14
Vore skönt om den fanns...

Någon som skulle kunna fixa konstgjorda Bluray-utgåvor av Jafars Återkomst

Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 augusti 2021 kl. 15:21:46
Vilken bra utgåva på DisneyToons allra första uppföljare!  :D
Här kommer deras första filmen någonsin... och jag följde i Aladdins anda och använde samma bild som på VHS.


moviefan


Scoobydoofan1

Skulle nog vara batman the animated series, superman the animated series, justice league, justice league unlimited och batman beyond. Tidslinjen i dom här programmen är bra och tiden går framåt. Ut av hela DC franchisen och dom nya filmerna och serierna osv så kan ingenting nå samma höjdpunkt som dom här serierna. Skulle ha varit bra om Warner Bros hade släppt dom här serierna på dvd i Sverige.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 augusti 2021 kl. 16:01:51
Här kommer deras första filmen någonsin... och jag följde i Aladdins anda och använde samma bild som på VHS.



När du säger "Aladdins anda" så förmodar jag att du menar att båda har en lampa med en ande i sig?

Bra utgåva förresten!  :D


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 augusti 2021 kl. 17:44:00
När du säger "Aladdins anda" så förmodar jag att du menar att båda har en lampa med en ande i sig?

Bra utgåva förresten!  :D
Om du läser riktigt noga så förstår du att jag menar att jag går i samma anda som Aladdin för att de också använt samma bild på VHS och Blu-Ray.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 augusti 2021 kl. 00:11:20
Om du läser riktigt noga så förstår du att jag menar att jag går i samma anda som Aladdin för att de också använt samma bild på VHS och Blu-Ray.

Nja, inte riktigt, jag kan se klar skillnad mellan dem!

Jämför dem med VHS-utgåvorna så ser du skillnaden!  ;)

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 augusti 2021 kl. 00:14:01
Nja, inte riktigt, jag kan se klar skillnad mellan dem!

Jämför dem med VHS-utgåvorna så ser du skillnaden!  ;)
Om du menar att du ser klara skillnader mellan Steffans och VHS så är det exat samma bild men från ett annat perspektiv!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 augusti 2021 kl. 17:21:14
Någon som skulle kunna fixa konstgjorda Bluray-utgåvor av Nalle Puh och Jakten På Christoffer Robin