Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gobots Rock Lords på svenska?

Startat av jimstrom, 1 september 2013 kl. 14:44:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jimstrom

Har några små minnes fragment av att jag sett den här filmen på svenska, men kan inte hitta några källor som styrker det. Någon som vet om det finns en dubb, och i så fall vilka var det som gjorde rösterna?

Tack på förhand

Jim Ström
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

JRL

Om det är den film jag tror att det är så finns den dubbad till svenska. Gunnar Ernblad, Staffan Hallerstam och Peter Harryson var med, bland andra. Jag gissar att det var Media Dubb som dubbade den, men är osäker eftersom den saknade dubbcredits.

Elios

Ja denna! Tack Jimstrom för detta härliga minne. Minns dessa som konkurrenterna till Transformers!!