Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

I kill Giants och Please Stand By

Startat av gstone, 13 maj 2018 kl. 21:23:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

I Kill Giants och Please Stand By är två filmer från föra året som jag gärna vill se men igen have dom har kommit på bio eller ens Blu Ray och DVD. Jag undrar om någon vet i fall dessa filmer filmer kommer komma till Sverige ? Eller ska jag bara köpa dom från Amazon USA ?

Vet om och i så fall när dom kommer till Sverige ?

Här ä länkar till filmerna IMDB sidor

https://m.imdb.com/title/tt4652650/

https://m.imdb.com/title/tt4547194/



[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TrondM

#1
I begge disse tilfellene, ser det ut som det var flere mennesker som var med å lage filmen, enn det var som betalte for å se den på bio. Så, jeg vil bli veldig overrasket om de blir vist i Skandinavia. Streaming virker som den beste måten å se filmene på.

EDIT:

For å være litt mer rettferdig med "I Kill Giants", så er den fortsatt ganske ny. Det er mulig alle premierene den har hatt til nå er på filmfestivaler, og at den ikke har hatt noen ordinære release ennå.

Anders M Olsson

Båda filmerna verkar intressanta, var och en på sitt sätt.

Men jag hatar verkligen trailers som tonar upp och tonar ner och tonar upp och tonar ner och tonar upp och tonar ner och... som den till I Kill Giants.


TrondM

Jeg ser forresten at I Kill Giants har kommet ut på Blu-ray og DVD i Norge nå. Please Stand By har kommet ut på DVD. Jeg antar de også er gitt ut i Sverige.

Daniel Hofverberg

Citat från: TrondM skrivet  7 november 2018 kl. 16:47:51
Jeg ser forresten at I Kill Giants har kommet ut på Blu-ray og DVD i Norge nå. Please Stand By har kommet ut på DVD. Jeg antar de også er gitt ut i Sverige.
Jag hittar märkligt nog ingen svensk DVD- eller Blu-Ray-release av Please Stand By. Filmen finns inte listad på någon svensk näthandel, och heller inte i Svensk Mediedatabas. Mycket riktigt har filmen släppts i Norge och Danmark på DVD, men den utgåvan verkar (enligt omslaget) bara ha norsk och dansk textning; inte svensk eller finsk. :(

Däremot släpptes I Kill Giants på Blu-Ray och DVD i Sverige så sent som i förrgår (i måndags); med all säkerhet exakt samma utgåva som släppts i Norge.