Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sailor Moon till Netflix

Startat av Miikee, 7 maj 2021 kl. 20:03:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Miikee

Såg att Sailor Moon kommer kommer till Netflix i juni! Visserligen är det bara säsong 4 (film) av Sailor Moon Crystal som släpps. Dock kanske detta bara är början och att de längre fram i tiden släpper mer av serien.

I vilket fall är jag sjukt pepp! Trailen är på engelska men gissningsvis släpps den med japanskt tal också. Hade varit coolt med en svensk dubbning men det känns som närmare 0 procent att det händer.


https://youtu.be/XDnKDYpvEgo

Samlaren

Crystal säsong 4 bara säsong 1-2 är väldigt bra men tror inte på swesub

Adam Larsson

Citat från: Miikee skrivet  7 maj 2021 kl. 20:03:42
Såg att Sailor Moon kommer kommer till Netflix i juni! Visserligen är det bara säsong 4 (film) av Sailor Moon Crystal som släpps. Dock kanske detta bara är början och att de längre fram i tiden släpper mer av serien.

I vilket fall är jag sjukt pepp! Trailen är på engelska men gissningsvis släpps den med japanskt tal också. Hade varit coolt med en svensk dubbning men det känns som närmare 0 procent att det händer.


https://youtu.be/XDnKDYpvEgo
Det är dock inte helt omöjligt de dubbade Prncess Mononoke.

Erika

Riktigt kul, hoppas på en svensk dubbning. :)

Mathilda Gustafsson

Om den dubbas måste Hanna Bhagavan spela Sailor Moon.

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 maj 2021 kl. 20:36:15
Om den dubbas måste Hanna Bhagavan spela Sailor Moon.
För att hennes mamma gör det originalserien?

Miikee

Citat från: Adam Larsson skrivet  7 maj 2021 kl. 20:28:10
Det är dock inte helt omöjligt de dubbade Prncess Mononoke.


Ja okej, då kanske det finns en liten chans! Även om jag gärna vill att orginalrösterna skall komma tillbaka känner jag hade det nog hade varit bäst med nya röster. 😄

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 maj 2021 kl. 20:36:15
Om den dubbas måste Hanna Bhagavan spela Sailor Moon.
Hon kanske skulle kunna passa

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  7 maj 2021 kl. 21:30:28
Hon kanske skulle kunna passa
Jag tror nog Mathilda vill ha henne som Sailor Moon eftersom att hon är Annelies dotter.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 maj 2021 kl. 21:35:02
Jag tror nog Mathilda vill ha henne som Sailor Moon eftersom att hon är Annelies dotter.
Men hon e även i rätt ålder