Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Jag är nyfiken på vad @MOA  tycker om Jan Malmsjös, Steve Kratz och Rolf Lydahls insatser som Tiger? (då hon nämnt att hon inte är något fan av Thomas Hellbergs insats och favoriserar Peter Wanngren i den rollen)

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 februari 2024 kl. 18:57:21Jag är nyfiken på vad @MOA  tycker om Jan Malmsjös, Steve Kratz och Rolf Lydahls insatser som Tiger? (då hon nämnt att hon inte är något fan av Thomas Hellbergs insats och favoriserar Peter Wanngren i den rollen)
Väldigt konstigt, Hur kan man föredra Peter över Thomas? Bara nostalgi antar jag för Peter Wanngren efterliknar ju bara originalet i energi men inte i röstlikhet.

Skokaka

Hur skaffar man community till sin YouTube kanal?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 februari 2024 kl. 18:57:21Jag är nyfiken på vad @MOA  tycker om Jan Malmsjös, Steve Kratz och Rolf Lydahls insatser som Tiger? (då hon nämnt att hon inte är något fan av Thomas Hellbergs insats och favoriserar Peter Wanngren i den rollen)
Vad jag kan minnas så var Rolf Lydahl bra men har inte hört Jan Malmsjö & Steve Kratz. Tror att jag skulle ranka Rolf högt upp i listan om jag gjorde någon

gstone

Vilken ording ska man se Argaï DVDerna ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 februari 2024 kl. 19:20:00Vilken ording ska man se Argaï DVDerna ?
Går också att se på Youtube, måste vara något av det sista som Kenneth Milldoff gjorde

Erika

Citat från: gstone skrivet 27 februari 2024 kl. 19:20:00Vilken ording ska man se Argaï DVDerna ?
De individuella dvd-utgåvorna (släpptes senare även som dvd-box) verkar vara numrerade.

Ett annat alternativ (eftersom alla dvd-utgåvor verkar vara utgångna), och som Moa redan har tipsat om, är att se Argai på Youtube.

gstone

Citat från: Erika skrivet 27 februari 2024 kl. 20:59:06De individuella dvd-utgåvorna (släpptes senare även som dvd-box) verkar vara numrerade.
Tyvärr är boxen svin dyr

Så det får bli Youtube.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Vad ska man göra om man blir hes ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Varför kan jag inte hitta Iwájú på Disney PLus !? :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2024 kl. 10:31:52Vad ska man göra om man blir hes ?
Ta det lugnt och drick te eller andra varma drycker inte bara Fanta...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 februari 2024 kl. 12:41:21Ta det lugnt och drick te eller andra varma drycker inte bara Fanta...
synd att jag inte gillar varma dtycker :(

Går vatten bra ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2024 kl. 12:53:44synd att jag inte gillar varma dtycker :(

Går vatten bra ?
Inget kallt och vatten brukar de flesta föredra kallt.....

Jonas9881

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 februari 2024 kl. 12:41:21Ta det lugnt och drick te eller andra varma drycker inte bara Fanta...
När nämnde han att han har dryckit Fanta?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Steffan Rudvall

Citat från: Jonas9881 skrivet 28 februari 2024 kl. 13:36:00När nämnde han att han har dryckit Fanta?
De har han nämt tidigare det är hans favorit dryck och han dricker nästan inget annat.

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2021 kl. 22:01:03Jag dricker stor flaska Fanta om dagen !

Jag ÄLSKAR Fanta så mycket :D