Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Kommande Disneydubbningar

Startat av Elias Prenbo, 13 augusti 2015 kl. 21:58:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elias Prenbo

Jag ser framemot den svenska dubbningen av Insidan Ut som ska komma på bio i Sverige 28 augusti, jag hoppa då att kunna på och se den på bio. Jag ser även framemot Den Gode Dinosaurien, Zootopia/Zootropolis och Moana, som även dessa vill jag se på bio när de väl kommer. :)

Elias Prenbo

Jag har sett två trailers till Zootropolis på både engelska och svenska.


Vid första trailern var det bara en teaser och där hörde jag en röst som jag faktiskt undrar vem det var.


Vid andra trailern undrar jag även där vem som var speakern. Den enda röst jag kände igen var Benke Skoghult (hos Konstapel McHorn, noshörningen). Vilka är de andra? kaninen Judy Hopps, räven Nick Wilde, sengångaren Flash, sengångaren Priscilla och vesslan som sprang med väskan. :)


Dessa trailers såg jag på Facebook.

Elios

Ska bli kul att få se vilka som kommer göra nya Pixar filmen Elemental

gstone

Citat från: Elios skrivet 28 mars 2023 kl. 12:55:48Ska bli kul att få se vilka som kommer göra nya Pixar filmen Elemental
Verkligen ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Det ska bli jätte kul och spännande att se vilka rösterna blir i nya  lilla sjöjungfrun.

Dom som spelar Ursula , Sebestian och framför allt Ariel måste ju kunna sjunga väldigt bra !'

Jag har även läst att Måsart  kommer rappa i denna film.

Det kommer ju bli svårt leva upp till Evabritt Strandberg , Per Myberg och Sissel Kyrkjebø..

Själv hoppas jag att rollerna går till Musikalartister ! ;D

Den finns många duktiga sådan i sverige! ( och även Danmark och Finland ;) )


Jag har även läst att Måsart  kommer rappa i denna film.

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.