Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Erat användarnamn

Startat av TonyTonka, 18 augusti 2022 kl. 17:19:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Ni som har ett användarnamn som inte är erat riktiga namn, hur kom ni på det användarnamnet och vad betyder det? Mitt eget användarnamn kom min syster på åt mig för ca. 18 år sedan när jag skapade mitt första e-postkonto. Vad det betyder får ni fråga henne. xD
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Racnar

När jag höll på att lära mig skriva som barn så glömde jag alltid det sista strecket på G så att det blev ett c.

Lillefot

Det är samma namn som jag bytte till på Steam år 2014 (förut hade det namnet MarioGuy3), då jag hade återupptäckt Landet för Längesedan-filmerna och var helt och hållet besatt av de på grund av nostalgi.

Jag hade först bara tänkt använda det ett kort tag, men folk på Steams forum började känna sig vana med mig vid namnet, så i slutändan behöll jag det.

Och nu i år när jag skapade kontot här, så återanvände jag namnet för att det skulle bli smidigare.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Fred

En kort för mitt riktiga namn, Fredrik.

Skokaka

Tja... Jag tänkte blanda ihop två random ord, för att det ska bli roligt. Och då så kom jag på "Sko" och "Kaka" mest för att det lät fånigt?... Antingen vanliga kakor eller en tårta med en sko i. ;D

MOA

Kom bara på namnet MOA & använde de sen som användarnamn på kontot MOAVideoGamer

Hey Arnold på svenska

Jag söker efter Hey Arnold! och mitt användarnamn är hela tiden reklam för det.
Delar gärna med dem som är intresserad. 
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

TonyTonka

Citat från: Skokaka skrivet 18 augusti 2022 kl. 20:17:47Tja... Jag tänkte blanda ihop två random ord, för att det ska bli roligt. Och då så kom jag på "Sko" och "Kaka" mest för att det lät fånigt?... Antingen vanliga kakor eller en tårta med en sko i. ;D
Bara inte skon innehåller fotsvett kanske det blir en god tårta.  ;D
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet 19 augusti 2022 kl. 21:48:13Bara inte skon innehåller fotsvett kanske det blir en god tårta.  ;D
Nåja, det skulle inte skada att försöka...

gstone

G står för Gabriel.

Och stone är sten på engskla för Sten är i mitt efternamn
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Goliat

Goliat, bara underbar serie. Thats it.

TonyTonka

Citat från: Goliat skrivet 20 augusti 2022 kl. 09:13:20Goliat, bara underbar serie. Thats it.
Förlåt om jag frågar, men om jag minns rätt hette du tidigare King Owl, vad refererade det namnet till?  ???
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Goliat

Citat från: TonyTonka skrivet 23 augusti 2022 kl. 23:34:57Förlåt om jag frågar, men om jag minns rätt hette du tidigare King Owl, vad refererade det namnet till?  ???
The Owl House nämns King Owl någonstans. Tyckte det var lite fint namn bara.  8) 

moviefan

Kom på Moviefan, för att jag är så intresserad av filmer, inte bara dubbade.  ;)

Disneyfantasten

Jag valde Disneyfantasten just för att Disney är mitt största mediaintresse plus att det också är det företag som är noggrannast med saker (t.ex. svenska dubbningar) samt också var det företag som startade en historia i filmindustrin, det betyder dock inte att Disney är det enda jag gillar då jag även gillar mycket som inte kommer från Disney, men det är fortfarande Disney som är mitt främsta intresse i media-katalogen.