Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Inlägg och Ämne!

Startat av Elios, 8 mars 2019 kl. 22:29:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Hur långa kan egentligen ett både ämne och inlägg här på forumet bli?
Kan det strecka sig hur långt som helst?  :P

Daniel Hofverberg

I dagsläget kan varje inlägg bestå av max 18000 tecken - ganska svårt att nå upp till, om man inte postar väldigt långa listor eller så. Den gränsen kan jag ändra på, om det finns goda skäl till det. Jag har för mig att jag har utökat gränsen från det som är förinställt i SMF, just för att det behövdes i de fall man behöver posta långa avsnittslistor och dylikt.

Trådar kan bestå av hur många inlägg som helst.

Rubrikerna (ämnesfälten) har en betydligt lägre begränsning, men eftersom den är förinställd och inte går att ändra på är jag inte säker hur många tecken det är.

Elios

Testade lite grann att skriva hur långt jag kunde men tröttnade typ efter ca halva!  ::)

Disneyfantasten

När jag idag kollade in "Disney VHS" tråden verkar den inte vilja visa sig av någon anledning, varken på min hemdator eller på min mobil... (och när jag söker upp statistik av inlägg så visas bara 3150 av de 3585 som jag gjort, jag förstår inte)

Vad hände med tråden egentligen?  ???

Daniel Hofverberg

Det beror på att jag som del av en nyårsuppdatering håller på att utöka forumet med fler tavlor, och flytta en del trådar till andra tavlor. Det kommer att klarna tids nog...

Ingenting har alltså försvunnit, men tråden syns inte just nu då omstruktureringen inte riktigt är klar än. :)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 december 2019 kl. 10:16:10
Det beror på att jag som del av en nyårsuppdatering håller på att utöka forumet med fler tavlor, och flytta en del trådar till andra tavlor. Det kommer att klarna tids nog...

Ingenting har alltså försvunnit, men tråden syns inte just nu då omstruktureringen inte riktigt är klar än. :)

Okej, tack, vilken lättnad...  :)

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 december 2019 kl. 10:16:10
Det beror på att jag som del av en nyårsuppdatering håller på att utöka forumet med fler tavlor, och flytta en del trådar till andra tavlor. Det kommer att klarna tids nog...

Ingenting har alltså försvunnit, men tråden syns inte just nu då omstruktureringen inte riktigt är klar än. :)

Vilka flera tavlor kommer det att komma då?  :D