Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

The Simpsons skall möta Disney

Startat av Marcusen, 3 november 2021 kl. 00:06:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcusen

Nu är en crossover mellan Disney och Simpsons på gång. (eller ska man kanske säga en crossover mellan Disney och Disney ::))
https://youtu.be/9V9EYdePz4I

Jag antar att när de innehåller Disney figurer så finns det större chans för att det dubbas...

MOA

Citat från: Marcus R skrivet  3 november 2021 kl. 00:06:26
Nu är en crossover mellan Disney och Simpsons på gång. (eller ska man kanske säga en crossover mellan Disney och Disney ::))
https://youtu.be/9V9EYdePz4I

Jag antar att när de innehåller Disney figurer så finns det större chans för att det dubbas...
WHAT THE FUCK!!! :o :o :o

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  3 november 2021 kl. 11:52:45
WHAT THE FUCK!!! :o :o :o
Vad är det konstiga med att Disney gör en crossover med en av deras franchiseer?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 november 2021 kl. 12:27:18
Vad är det konstiga med att Disney gör en crossover med en av deras franchiseer?
Äger dom Simpsons?

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet  3 november 2021 kl. 13:46:09
Äger dom Simpsons?

Japp. I och med att de köpte 20th Century Studios (då Fox) för några år sedan gör de det.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Sabelöga

Detta har dom väll redan gjort tänker jag. Tänker kanske iofs på Marvel/Simpson-crossovern dom gjorde..
Houba !

Steffan Rudvall

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet  3 november 2021 kl. 13:48:00
Detta har dom väll redan gjort tänker jag. Tänker kanske iofs på Marvel/Simpson-crossovern dom gjorde..
Men nu är "riktiga Disney" eller vad man ska kalla det...

Sabelöga

Houba !

Disneyfantasten

Citat från: Marcus R skrivet  3 november 2021 kl. 00:06:26
Nu är en crossover mellan Disney och Simpsons på gång. (eller ska man kanske säga en crossover mellan Disney och Disney ::))
https://youtu.be/9V9EYdePz4I

Jag antar att när de innehåller Disney figurer så finns det större chans för att det dubbas...
Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 november 2021 kl. 12:27:18
Vad är det konstiga med att Disney gör en crossover med en av deras franchiseer?
Citat från: MOA skrivet  3 november 2021 kl. 13:46:09
Äger dom Simpsons?
Citat från: Simon Axelsson skrivet  3 november 2021 kl. 13:47:55
Japp. I och med att de köpte 20th Century Studios (då Fox) för några år sedan gör de det.
Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 november 2021 kl. 15:51:23
Men nu är "riktiga Disney" eller vad man ska kalla det...

Det är riktigt illa, enda anledningen till att Disney köpt upp Lucas, Marvels och Fox är för att bli större jämfört med konkurrenter så jag tycker inte att man borde visa upp att de tillhör Disney på det här sättet!  >:( :( :-\

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 november 2021 kl. 17:47:21
Det är riktigt illa, enda anledningen till att Disney köpt upp Lucas, Marvels och Fox är för att bli större jämfört med konkurrenter så jag tycker inte att man borde visa upp att de tillhör Disney på det här sättet!  >:( :( :-\
Att Disney äger Fox är ju fakta och det är också fakta att Disney har all rätt att göra vad de vill med det de äger.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 november 2021 kl. 18:04:55
Att Disney äger Fox är ju fakta och det är också fakta att Disney har all rätt att göra vad de vill med det de äger.

Men det gör knappast saken bättre och jag struntar fullständigt i det, jag kommer aldrig någonsin att räkna dessa till Disney, punkt slut!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 november 2021 kl. 18:08:29
Men det gör knappast saken bättre och jag struntar fullständigt i det, jag kommer aldrig någonsin att räkna dessa till Disney, punkt slut!
Det gör inte Fox är Fox och Disney är Disney men att Disney är ägare är fakta.

Förresten har väl ingen påstått att du måste räkna det som Disney...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 november 2021 kl. 18:14:29
Det gör inte Fox är Fox och Disney är Disney men att Disney är ägare är fakta.

Förresten har väl ingen påstått att du måste räkna det som Disney...

Nä förvisso men jag tycker ändå det är riktigt irriterande, det är svårt att släppa det, och det gör inte saken bättre att jag blir påmind om det...

Hoppas du är med lite på hur jag tänker...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 november 2021 kl. 17:47:21
Det är riktigt illa, enda anledningen till att Disney köpt upp Lucas, Marvels och Fox är för att bli större jämfört med konkurrenter så jag tycker inte att man borde visa upp att de tillhör Disney på det här sättet!  >:( :( :-\

Det är dåligt om ett bolag äger för mycket >:(

Konkurans är bra
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.