Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Djurförvandlingar

Startat av clara liljeberg, 1 maj 2020 kl. 05:12:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

jag undrar om shang och mulan borde blir getter eller svanar inklusive deras föräldrar som djur av samma sort.

clara liljeberg

jasmine borde blir en gris och att herkules borde blir en grip eftersom det finns en fågelversion av honom.

clara liljeberg

ni tycker att jag är korkad och jag är inget barn längre och jag är faktiskt en skorpion som tänker förgifta er till djurliknade,rödögda drönare och jag hatar er sort och nu hoppas jag att min bror casper har gjort filmen så att det får visas på vita duken för att bevisa att jag har rätt och du har fel,era fega kycklingar. och att det visst blir en film där prinsessorna var djurversioner av sina vanliga jag som under valrossen som är wonder womens djurversion från gris,get,syrsa och banan.

Erika

Snälla Clara, ingen är emot dig. Försök lugna ner dig istället.

clara liljeberg

jag är lugn.och det har gått dagar och inget svar från regissören som jag skickade brevet till där prinsessorna borde vara djur istället för människor som att adonis är en påfågel eftersom påfåglar brukar skryta om sin fjädrar och att ikaros är ett näbbdjur.

clara liljeberg

om jag skriver till disney om att de ska göra filmer där det fanns djurversioner av alla människorna som fanns i alla filmer och serier.som att yzma är katt och kronk till en flodhäst och kuzco och malina till papegojor.hej då för den här gången.