Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Nya Animaniacs ?

Startat av gstone, 28 oktober 2020 kl. 22:51:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hey Arnold på svenska

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 oktober 2020 kl. 14:34:47
Har du sett trailern?

Ja jag har sett den, men det bevisar inget, för man måste se hela avsnitt innan man vet om det var bra eller inte.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Fred

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 oktober 2020 kl. 12:54:32
De kommer tydligen att göra en ny serie med Tiny Tunes också fast för Cartoon Network

Tror ni nya Tiny Toons kommer dubbas till svenska? Den kommer ju trots allt gå på Cartoon Network.

Daniel Hofverberg

Citat från: Sigge Sprätt skrivet 29 oktober 2020 kl. 23:39:32
Tror ni nya Tiny Toons kommer dubbas till svenska? Den kommer ju trots allt gå på Cartoon Network.
Om den kommer till Skandinavien är jag 99,9% säker på att den kommer att dubbas på svenska, norska och danska - Cartoon Network och Boomerang har ju ingenting textat, utan precis allt är ju dubbat till svenska, norska och danska (förutom Tom & Jerry, som av någon märklig anledning fortfarande sänds i otextad och odubbad originalversion).

Men bara för att en serie kommer sändas på Cartoon Network i övriga länder är det ju ingen garanti för att den nödvändigtvis kommer sändas på den skandinaviska versionen av kanalen.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 oktober 2020 kl. 00:14:51
Om den kommer till Skandinavien är jag 99,9% säker på att den kommer att dubbas på svenska, norska och danska - Cartoon Network och Boomerang har ju ingenting textat, utan precis allt är ju dubbat till svenska, norska och danska (förutom Tom & Jerry, som av någon märklig anledning fortfarande sänds i otextad och odubbad originalversion).

Men bara för att en serie kommer sändas på Cartoon Network i övriga länder är det ju ingen garanti för att den nödvändigtvis kommer sändas på den skandinaviska versionen av kanalen.

Men kommer den att sända någon stans i Sverige på någon kanal eller stremingtjänst ?? :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Fred

HBO max finns inte i Sverige än, om det kommer göra det när Tiny Toon Looniversity har premiär (2021?, 2022?) vet jag inte. Men det här och Animaniacs kommer väl inte bara försvinna, det kommer väl gå på andra kanaler efter att de har sänds på sina respektive strömningstjänster också?

Jabberjaw

Det verkar fantastiskt roligt  :) :D Ser välgjord ut också och syns att dom tycker det är kul att producera den.
CitatABSOLUTE DREAM COME TRUE


https://www.youtube.com/watch?v=nZxU_YnduY4

Gillar stilen på animeringen. Och det är mycket färg och fart vilket är en god förutsättning för att det skall bli som en riktig reboot och inte något helt nytt i sig. Gillade tex inte alls nya Ducktales som jämförelse. :-[  Synd bara att man inte kunnat se orginalet av Animaniacs som gick på TV1000  :(

Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048


Steffan Rudvall

SVT kanske visar den dem har ju visat Hulu serier som Holly Hobbie.