Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vem gör Fred Flinta bäst?

Startat av TonyTonka, 12 april 2010 kl. 12:11:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem gör Fred bäst?

Johan Wahlström (MediaDubb)
13 (100%)
Thomas Engelbrektsson (Sun Studio Köpenhamn)
1 (7.7%)
Stig Engström (Videobolaget)
0 (0%)
Åke Lindström (Annan Videobolaget dubb)
1 (7.7%)
Övriga dubbar
0 (0%)

Antal personer som röstat: 13

Omröstningen avslutas: 7 februari 2106 kl. 07:28:15

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Cadpig

Wahlström regerar så hårt som Fred.

Daniel Hofverberg

I mina ögon finns det bara en enda "riktig" Fred Flinta-röst, och det är just Johan Wahlström. Hans röst kommer för alltid att förbli synonym med Fred Flinta, hur många andra roller han än gör, och det är en omöjlighet att höra hans röst utan att tänka på Fred.

Jag tycker visserligen att de flesta som spelat Fred Flinta varit godkända och det är ju heller ingen alltför svår roll, men faktum kvarstår att Johan Wahlström är den överlägset bästa och den röst som alla andra jämförs med.

Igthorn

Jag håller med Daniel om att det inte går att koppla Johan Wahlström till någon annan roll bättre än just Fred Flinta, så min röst faller absolut på honom. Thomas Engelbrektson har i mina öron för skränig röst, det får mig att tänka på en Fred som precis kommit i målbrottet.

Elios