Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vänner

Startat av Elios, 30 november 2020 kl. 10:20:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Vad tycker ni om denna TV-Serie Sitcoms?
Själv har jag inte sett ett ända avsnitt. Då jag har varit totalt ointresserad av den. Men den verkar ju vara populär än idag trots den avslutades för flera år sedan. Då jag jämt har introt i huvet hela tiden.  >:(

KalleRussin

Hah! The Rembrants-låten fastnar lätt, händer att jag går och nynnar på den helt orelaterat ibland ( ˘͈ ᵕ ˘͈๑) Svängig som bara den!
Jag har sett några avsnitt, började titta lite på det via Netflix i år (måste ha något att göra i karantän trots allt). Tycker det var helt okej, men jag är också en sucker för 90-talet pga. ren nostalgi. Det är lite mysigt att ha på i bakgrunden liksom, men inget jag aktivt skulle känna att jag vill sätta mig ner att titta på. Sen är den lite utdaterad på sina ställen, men sådant får man räkna med.
Fascinating

jimstrom

Bästa situationskomedin någonsin om du frågar mig, och att det är en tidskapsel av 90-talet, gör det bara ännu bättre.

Vänner, Spin City och Fraiser var länge en stor del av mina vardagkvällar som jag kan sakna så mycket idag.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Elios

Citat från: KalleRussin skrivet 30 november 2020 kl. 12:55:55
Hah! The Rembrants-låten fastnar lätt, händer att jag går och nynnar på den helt orelaterat ibland ( ˘͈ ᵕ ˘͈๑) Svängig som bara den!
Jag har sett några avsnitt, började titta lite på det via Netflix i år (måste ha något att göra i karantän trots allt). Tycker det var helt okej, men jag är också en sucker för 90-talet pga. ren nostalgi. Det är lite mysigt att ha på i bakgrunden liksom, men inget jag aktivt skulle känna att jag vill sätta mig ner att titta på. Sen är den lite utdaterad på sina ställen, men sådant får man räkna med.

Ja precis. Har den fortfarande i huvet nu.
Vansinnigt störig på något sätt!  ::)