Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den officiella röstprovstråden

Startat av TonyTonka, 22 januari 2019 kl. 19:29:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2023 kl. 21:46:30Kan vara hög tid att någon nu fixar ljudklipp från följande;

- Tim Burton's Alice i Underlandet (2010)

- Berättelsen om Askungen (2015)

- Skönheten och Odjuret (2017)

- Lejonkungen (2019)

- Peter Pan & Lena (2023)

- Den Lilla Sjöjungfrun (2023)

- Disney Princess Lego Castle Quest (2023)
Någon?

Mathilda Gustafsson

Har någon röstprov på Steve Kratz som Snurre Sprätt? 

Steffan Rudvall


Disneyfantasten


MOA

Inte lika underbart som föregående

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 januari 2024 kl. 09:31:15Steve Kratz gör en riktigt bra prestation som Snurre Sprätt.
Både Steve & Staffan Hallerstam gör riktigt bra insatser som Snurre Sprätt men det är ändå synd att Steve blev utbytt mot Staffan.

Steffan Rudvall

Citat från: BPS skrivet 15 januari 2024 kl. 13:17:46Undrar dock hur hon låter som Daphne då jag aldrig spelat till CD-ROM spelen. 
Här kommer nu ett ljudklipp på Annelie Berg Bhagavan som Daphne.


TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 15 januari 2024 kl. 13:32:41Varifrån kommer klippet? ^^
Det kommer från ett Youtube klipp tror jag men det är inte jag som har gjort just det ljudklippet så säker är jag inte. Du kan fråga användaren @Viktor

Erika

Citat från: TonyTonka skrivet 15 januari 2024 kl. 13:32:41Varifrån kommer klippet? ^^
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 januari 2024 kl. 13:41:50Det kommer från ett Youtube klipp tror jag men det är inte jag som har gjort just det ljudklippet så säker är jag inte. Du kan fråga användaren @Viktor.
Kan svara på frågan, ljudklippet kommer från A Connecticut Rabbit In King Arthur's Court / Bugs Bunny in King Arthur's Court.

MOA

Dagens Kyckling

MOA

ÄLSKAR Mattias Knave :D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 januari 2024 kl. 15:23:16ÄLSKAR Mattias Knave :D
Robotmullvaden. ;D 

Tycker förresten att Garry Chalk får honom att låta som Bill Fagerbakke. :o

MOA

Otrolig!

Skokaka