Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Pernilla Wahlgren år bäst !

Startat av gstone, 14 juni 2020 kl. 21:42:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 november 2023 kl. 21:58:59Ganska nyligen flyttade Hans Wahlgren in hos sin dotter Pernilla Wahlgren för att bli omhändertagen då han och Christina Schollin separerats efter 65 år.
Nu har du fått något om bakfoten, det har visserligen skrivits i år att de gjort slut men det var anekdoter från när de var unga. Hans och Christina är fortfarande gifta och har ett väldigt bra förhållande. 

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 november 2023 kl. 12:16:53Nu har du fått något om bakfoten, det har visserligen skrivits i år att de gjort slut men det var anekdoter från när de var unga. Hans och Christina är fortfarande gifta och har ett väldigt bra förhållande.
Läste nog inte så noga, jag är inte så förtjust i att läsa hemska artiklar eller snubbla över artiklar som oroar mig och brukar därför ofta inte läsa dem till punkt och prickar eller memorera allt som står.

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 november 2023 kl. 15:18:36Läste nog inte så noga
Då kan det vara en bra ide att göra det innan du sprider falsk information vidare.

Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet 10 november 2023 kl. 17:00:06Då kan det vara en bra ide att göra det innan du sprider falsk information vidare.
Du kanske missade detta;

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 november 2023 kl. 15:18:36jag är inte så förtjust i att läsa hemska artiklar eller snubbla över artiklar som oroar mig och brukar därför ofta inte läsa dem till punkt och prickar eller memorera allt som står.
Hursomhelst så har jag för mig att Hans Wahlgren som sagt flyttat hem till sin dotter Pernilla Wahlgren och jag brukar till största delen ha bra minne även om det inte alltid är hundraprocentigt.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 november 2023 kl. 17:23:33Du kanske missade detta;
Hursomhelst så har jag för mig att Hans Wahlgren som sagt flyttat hem till sin dotter Pernilla Wahlgren och jag brukar till största delen ha bra minne även om det inte alltid är hundraprocentigt.
Kanske gjorde han det under Corona de var ju i riskgrupp men nu bor Hans och Christina i ett nybyggt hus tillsammans såklart.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 17:34:23Kanske gjorde han det under Corona de var ju i riskgrupp men nu bor Hans och Christina i ett nybyggt hus tillsammans såklart.
Okej, den kanske var gammal.

Hursomhelst så förefaller det som att ingen i Wahlgrens familj dubbat alls efter 2019, kanske beror detta att de har fullt upp med Wahlgrens Värld och nu också Allsång På Skansen.

Men eftersom både Hans och Christina är 86 år gamla (även om den sistnämnda fyller år lite senare detta år) så kan de ha pensionerats från dubbning p.g.a. ålder.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 november 2023 kl. 17:38:44Okej, den kanske var gammal.

Hursomhelst så förefaller det som att ingen i Wahlgrens familj dubbat alls efter 2019, kanske beror detta att de har fullt upp med Wahlgrens Värld och nu också Allsång På Skansen.

Men eftersom både Hans och Christina är 86 år gamla (även om den sistnämnda fyller år lite senare detta år) så kan de ha pensionerats från dubbning p.g.a. ålder.
Det beror väl på vad du menar med Wahlgrens familj menar du Pernilla Wahlgrens familj alltså hon och barnen så stämmer det kanske men inte om man räknar in dem andra.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 november 2023 kl. 17:38:44Okej, den kanske var gammal.

Hursomhelst så förefaller det som att ingen i Wahlgrens familj dubbat alls efter 2019, kanske beror detta att de har fullt upp med Wahlgrens Värld och nu också Allsång På Skansen.

Men eftersom både Hans och Christina är 86 år gamla (även om den sistnämnda fyller år lite senare detta år) så kan de ha pensionerats från dubbning p.g.a. ålder.
Precis i slutet av decenniet,har säkert tackat nej till dubbning efter de

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 10 november 2023 kl. 17:44:47Precis i slutet av decenniet,har säkert tackat nej till dubbning efter de
Förklaringen kan vara för att deras första prio som sagt är Wahlgrens Värld.

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 17:44:21Det beror väl på vad du menar med Wahlgrens familj menar du Pernilla Wahlgrens familj alltså hon och barnen så stämmer det kanske men inte om man räknar in dem andra.
Som hennes bröder, Peter har aldrig dubbat något och Niclas och Linus har heller inte dubbat på senare år.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 november 2023 kl. 17:50:19Förklaringen kan vara för att deras första prio som sagt är Wahlgrens Värld.
Som hennes bröder, Peter har aldrig dubbat något och Niclas och Linus har heller inte dubbat på senare år.
Både Linus och hans barn dubbar ju då och då.

https://www.dubbningshemsidan.se/credits/pappa-jagar-utomjordingar/

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 november 2023 kl. 17:50:19Förklaringen kan vara för att deras första prio som sagt är Wahlgrens Värld.
Som hennes bröder, Peter har aldrig dubbat något och Niclas och Linus har heller inte dubbat på senare år.
Niklas kanske dubbar genom framöver när han får en passande roll

Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 november 2023 kl. 17:56:09Det står inte när serien kom.
Den är från i år.

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 10 november 2023 kl. 17:55:15Niklas kanske dubbar genom framöver när han får en passande roll
När det gäller Niclas så tror jag inte att man ser det som försvarbart att anlita honom framöver...

gstone

Jag hoppas Hans Wahlgren  dubbar igen.

Kankse han kommer tillbaka för Kung Fu Panda 4 :D ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 november 2023 kl. 17:50:19Förklaringen kan vara för att deras första prio som sagt är Wahlgrens Värld.
Som hennes bröder, Peter har aldrig dubbat något och Niclas och Linus har heller inte dubbat på senare år.
Det är väl helt själv klart varför Peter aldrig dubbat ;D ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.