Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vem är bäst som Mulan

Startat av E, 20 juni 2019 kl. 09:50:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Divina Sarkany (1:an och 2:an)
8 (88.9%)
Mikaela Tidermark (Sofia den första och Disney Infinity)
1 (11.1%)
Anna Isbäck (Röjar-Ralf kraschar internet)
0 (0%)

Antal personer som röstat: 9

E

Vem är bäst som Mulan. Motivera gärna :)

Jag var tvungen att rösta på Mikaela för hon är en av mina favoritdubbare ;D

Divina är också väldigt bra i rollen :)

Anna Isbäck har jag inte hört än

Är det förresten Mikaela som har Mulans sångröst i Sofia den första

Alexander

Ja, Mikaela Tidermark gör också sångrösten åt Mulan i Sofia den första.  :)

Elios

Jag gillar Mikaela Tidermark. Men jag måste ändå säga Divina Sarkany. Då det är henne jag förknippar mest med Mulan.  ;D

Disneyfantasten

För min del råder det ingen som helst tvekan om att Divina Sarkany är den överlägset bästa rösten!  ;) (hon gör rollen så bra och talar med bra inlevelse och förmedlar karaktärens andemening jättebra)

Både Tidermark och Isbäck gör fullt godkända insatser båda två, men kan inte på långa vägar mäta sig med Divina Sarkany, som alltid kommer att förbli den överlägsna vinnaren i rollen...

Lilla My

Divina har en fenomenal röst. Jag såg aldrig Mulan som liten men hade den på kassett-band, och hennes röst har alltid legat varmt om hjärtat (tillsammans med Lill-Babs som var berättare). Jag minns fortfarande alla hennes repliker trots att jag inte sett/hört filmen i sin helhet på över tio år  :D

moviefan

Divina tycker jag passar utmärkt som Mulan. Svenska versionen av En spegelbild, är superbra.

Elios

Det är kanske inte lönt att ta med några som spelade Mulan i dem Mulan filmerna som Felix Recenserat?^^  :D ;D