Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Problem med ämnet dubbningskollage

Startat av Adam Larsson, 8 juni 2020 kl. 17:33:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Det verkar som att den sista sidan i detta ämnet bara har försvunnit när man trycker på den så blir det bara vit

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  8 juni 2020 kl. 17:33:16
Det verkar som att den sista sidan i detta ämnet bara har försvunnit när man trycker på den så blir det bara vit
De har jag också märkt  undrar vad som har hänt

Daniel Hofverberg

Jag lyckas inte heller att öppna den sista sidan i den tråden, men jag vet faktiskt inte vad som hänt. Jag har försökt att köra forumunderhåll och reparation/omräkning av trådar och inlägg bland forumprogramvarans funktioner för underhåll och reparation, men de funktionerna hittar inget fel. :(

Så jag vet tyvärr inte hur man ska åtgärda problemet, eller vad som hänt... :(

Kan det finnas någon bild på den sista sidan som det blivit något fel på, så att det är det som orsakar problemet...? Vet någon vem som skrivit på den sista sidan i den tråden, eller innehållet där? Vem lyckades senast att skriva inlägg på den sidan?

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 juni 2020 kl. 21:12:12
Jag lyckas inte heller att öppna den sista sidan i den tråden, men jag vet faktiskt inte vad som hänt. Jag har försökt att köra forumunderhåll och reparation/omräkning av trådar och inlägg bland forumprogramvarans funktioner för underhåll och reparation, men de funktionerna hittar inget fel. :(

Så jag vet tyvärr inte hur man ska åtgärda problemet, eller vad som hänt... :(

Kan det finnas någon bild på den sista sidan som det blivit något fel på, så att det är det som orsakar problemet...? Vet någon vem som skrivit på den sista sidan i den tråden, eller innehållet där? Vem lyckades senast att skriva inlägg på den sidan?
Det är jag och Disneyfantasten som har skrivit på den sista sidan den enda bild som jag vet var på den sidan var mitt kollage med Lena Ericsson men det var inget problem med den bilden vad jag vet

Daniel Hofverberg

När inträffade felet? Kunde du se den sista sidan efter att du skrev där, eller lyckades du inte heller se något direkt efter postning?

Erika

Jag provar med att skriva ett inlägg i tråden så får vi vad som händer...

Nix, det gick ej att skriva ett inlägg i tråden...

Steffan Rudvall

Citat från: Erika skrivet  8 juni 2020 kl. 21:20:55
Jag provar med att skriva ett inlägg i tråden så får vi vad som händer...
Ingenting bara en vit sida

Erika

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juni 2020 kl. 21:22:24
Ingenting bara en vit sida

Men när man skriver inlägg så man se de senaste inläggen och jag upptäckte en liten detalj (se bilaga)... Säker på att det inte är något fel på din bild?





Steffan Rudvall

Citat från: Erika skrivet  8 juni 2020 kl. 21:26:52
Men när man skriver inlägg så man se de senaste inläggen och jag upptäckte en liten detalj (se bilaga)... Säker på att det inte är något fel på din bild?
Jag har inte citerat mitt inlägg något måste vara fel

Daniel Hofverberg

Citat från: Erika skrivet  8 juni 2020 kl. 21:26:52
Men när man skriver inlägg så man se de senaste inläggen och jag upptäckte en liten detalj (se bilaga)... Säker på att det inte är något fel på din bild?
Jag håller med att det verkar som att något är galet med bilden där, då det blir en bruten länk när man tittar på de senaste inläggen när man skriver inlägg...

Det jag skulle kunna göra är att gå in direkt i databasen, och radera inlägget med bilden; och se ifall det löser problemet. Jag hoppas att Steffan har sparat bilden lokalt, så att du i så fall kan ladda upp den igen senare...?

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 juni 2020 kl. 21:34:57
Jag håller med att det verkar som att något är galet med bilden där, då det blir en bruten länk när man tittar på de senaste inläggen när man skriver inlägg...

Det jag skulle kunna göra är att gå in direkt i databasen, och radera inlägget med bilden; och se ifall det löser problemet. Jag hoppas att Steffan har sparat bilden lokalt, så att du i så fall kan ladda upp den igen senare...?
Det är inte orginal inlägget det står ju att jag har citerat mitt eget inlägg vilket jag inte har gjort

MOA

Citat från: MOA skrivet  8 juni 2020 kl. 21:31:23
Kanske nån glitch?
När jag försökta titta ville int den sista sidan ladda ???

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juni 2020 kl. 21:39:02
Det är inte orginal inlägget det står ju att jag har citerat mitt eget inlägg vilket jag inte har gjort
Men något annat inlägg finns inte där. Av någon anledning verkar hela ditt inlägg ha blivit ett citat, så att det hamnat QUOTE-taggar runt...

Du har hursomhelst sparat ned bilden och texten du skrev hoppas jag, så att jag kan försöka att radera det inlägget direkt från databasen?

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 juni 2020 kl. 21:47:12
Men något annat inlägg finns inte där. Av någon anledning verkar hela ditt inlägg ha blivit ett citat, så att det hamnat QUOTE-taggar runt...

Du har hursomhelst sparat ned bilden och texten du skrev hoppas jag, så att jag kan försöka att radera det inlägget direkt från databasen?
Ja det har jag man kan se mitt orginal inlägg om man går in på min profil så jag vet inte var citatet kommer ifrån
Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juni 2020 kl. 22:45:43


Lena Ericsson

Bubblan (Powerpuffpinglorna)

Daphne (Sun Studio Köpenhamns Scooby Doo dubbningar)

Anki (Ducktales 1987)

Lola Kanin (Space Jam)

Bo Peep (Toy Story 1 och 2)

Sophie (Anastasia)

Lady Julianna (Det magiska svärdet - kampen om Camelot)

Si & Am (Lady och Lufsen 1989)

Hex Girls (Scooby Doo och häxans spöke)

Drottningen (Antz)

Orwen (Tartan och den magiska kitteln )

Gullan (Ducktales 1987 Säsong 1)