Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Aladdin (2019, Live Action)

Startat av Erik Friman, 16 maj 2019 kl. 19:23:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet  2 januari 2020 kl. 19:47:49
Med tanke på hans tidigare filmer är detta hans första film med svensk dubb

Kan inte så mycket om honom mer än att han har regisserat Snatch och den The Man From Uncle son kom för några år sedan.  ::)

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet  2 januari 2020 kl. 22:23:39
Kan inte så mycket om honom mer än att han har regisserat Snatch och den The Man From Uncle son kom för några år sedan.  ::)

Har regisserade även Sherlock Holmes-filmerna med Robert Downey Jr. i huvudrollen
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet  3 januari 2020 kl. 00:27:26
Har regisserade även Sherlock Holmes-filmerna med Robert Downey Jr. i huvudrollen

Ja just det. Ska han regissera den nya med som kommer nästa år?  ;D

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 15 januari 2020 kl. 07:34:41
Ja just det. Ska han regissera den nya med som kommer nästa år?  ;D

Nej... jag minns dock inte vem det är som ska regissera den
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Detta var med en bra och fin höjdpunkt att Naomi Scott fick spela Jasmine. Men undrar dock lite varför hon inte klädde sig i rött när hon var påväg att gadda ihop sig med Jafar!?
Likaså varför kom det ingen orm!?  :o ??? :P

Elios

Undrar lite varför dem inte har visat Naomi Scotts nya film om Charlies Änglar!?  8) ??? :P

Simon Axelsson

#66
Citat från: Elios skrivet 19 januari 2020 kl. 18:39:29
Undrar lite varför dem inte har visat Naomi Scotts nya film om Charlies Änglar!?  8) ??? :P

Den skulle ha släppts den 10 januari här i Sverige, men tydligen valde studion att dra in releasen då den redan då hade floppat i USA.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Sabelöga

Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 januari 2020 kl. 19:44:05
Den skulle ha släppts den 10 januari här i Sverige, men tydligen valde studion att dra in releasen då den redan så hade floppat i USA.
Inte visste jag att man gjorde så, men det är ju glädjande :)
Houba !

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 19 januari 2020 kl. 19:44:05
Den skulle ha släppts den 10 januari här i Sverige, men tydligen valde studion att dra in releasen då den redan så hade floppat i USA.

Det var ju jäkligt trist faktiskt. Men hoppas man snart kan köpa en större Tv eller nåt och streama här hemma! 🇧🇷

Elios

Får se hur det kommer bli i fortsättning på denna söta tjejs karriär i fortsättningen.  :P ;D

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 27 januari 2020 kl. 12:23:23
Får se hur det kommer bli i fortsättning på denna söta tjejs karriär i fortsättningen.  :P ;D

Hennes karriär skulle jag tro fortsätter rätt bra, men Mena Massoud verkar ju ha det lite svårt utifrån vad jag läst (han har ju tydligen inte blivit tillfrågad några roller alls efter Aladdin)
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 januari 2020 kl. 16:11:16
Hennes karriär skulle jag tro fortsätter rätt bra, men Mena Massoud verkar ju ha det lite svårt utifrån vad jag läst (han har ju tydligen inte blivit tillfrågad några roller alls efter Aladdin)

Nej man får ju verkligen hoppas han hade kunnat få någon mer roll. Men nu har jag ju med hört att dom jobbar på en tvåa. Så då får han ju chansen. ;D

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  3 januari 2020 kl. 00:27:26
Har regisserade även Sherlock Holmes-filmerna med Robert Downey Jr. i huvudrollen
Jag ÄLSKAR DEN FÖRSTA AV DOM !!!! ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 15 februari 2020 kl. 16:26:51
Jag ÄLSKAR DEN FÖRSTA AV DOM !!!! ;D

Själv föredrar jag A Game of Shadows, men jag har inte sett den första på ett tag
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 15 februari 2020 kl. 16:30:14
Själv föredrar jag A Game of Shadows, men jag har inte sett den första på ett tag

Såg aldrig den pappa sa att den var dålig :-\
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.