Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

My Little Pony: En ny generation (My Little Pony: A New Generation, 2021)

Startat av gstone, 26 februari 2021 kl. 16:15:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Houba !



gstone

Jag har jätte glad nyheter !

Det kommer en ny My Little Pony film på Netflix i september och den kommer ha helt nya karaktärer och bäst av allt en massa nya röstskådespelare fast den här gång är det kändisar ;D ;D

Här rösterna som ska vara med Vanessa Hudgens( Sucker Punch), Kimiko Glenn(Orange Is the New Black, )James Marsden(x-men),Sofia Carson( Descendants ), programledaren Liza Koshy, Elizabeth Perkina(Sharp Objects och Weeds),Jane Krakowski(Unbreakable Kimmy Schmidt), Ken Jeong(The Hangover filmerna),Michael McKean(This Is Spinal Tap)och Phil LaMarr(Mad TV).

Det är så underbart ;D

Filmen har primär 24:e September.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2021 kl. 17:09:17
Jag har jätte glad nyheter !

Det kommer en ny My Little Pony film på Netflix i september och den kommer ha helt nya karaktärer och bäst av allt en massa nya röstskådespelare fast den här gång är det kändisar ;D ;D

Här rösterna som ska vara med Vanessa Hudgens( Sucker Punch), Kimiko Glenn(Orange Is the New Black, )James Marsden(x-men),Sofia Carson( Descendants ), programledaren Liza Koshy, Elizabeth Perkina(Sharp Objects och Weeds),Jane Krakowski(Unbreakable Kimmy Schmidt), Ken Jeong(The Hangover filmerna),Michael McKean(This Is Spinal Tap)och Phil LaMarr(Mad TV).

Det är så underbart ;D

Filmen har primär 24:e September.
Var har du läst detta?
Houba !

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag undrar vilka rösterna är i My Little Pony: En ny generation som kom idag ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 24 september 2021 kl. 09:52:19
Jag vill ha credits till My Little Pony: En ny generation !!
Det verkar vara något fel på My Little Pony - En ny generation på Netflix, så att uppspelningen "fastnar" när det är 35 sekunder kvar - och då visas det språks dubbcredits som då visas (något asiatiskt språk?) hela tiden under de återstående 35 sekunderna... :(

Jag ska prova mig fram och se om det kan tänkas fungera i någon webbläsare eller på någon enhet. Annars återstår bara att kontakta Netflix, men de brukar ju som regel inte vara särskilt hjälpsamma... :'(

Epiphany

En ny generation av My Little Pony (Hasbro) har blivit en film, och nyligen släppts på Netflix:
Vanligtvis, om den är dubbad Netflix-film, är de Svenska rösterna i slutet av credit-listan, men inte den här gången: Enbart den Danska (av de Nordiska versionerna) är listade.

- Är det någon har en officiell rollista av de Svenska rösterna? Eller vet att en kommer att dyka upp med tiden?

Det är två (ev tre) röster jag känner igen, om de stämmer:


Hitch: Lucas Krüger
Argyle Starshine: Joakim Jennefors
Izzy: Anneli Heed (?)

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 september 2021 kl. 10:03:00
Det verkar vara något fel på My Little Pony - En ny generation på Netflix, så att uppspelningen "fastnar" när det är 35 sekunder kvar - och då visas det språks dubbcredits som då visas (något asiatiskt språk?) hela tiden under de återstående 35 sekunderna... :(

Jag ska prova mig fram och se om det kan tänkas fungera i någon webbläsare eller på någon enhet. Annars återstår bara att kontakta Netflix, men de brukar ju som regel inte vara särskilt hjälpsamma... :'(

Är inte det samma problem som vi upplevde tidigare i år med Familjen Mitchell mot Maskinerna?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats