Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

E-post

Startat av Raltseye2, 22 september 2017 kl. 18:46:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Raltseye2

Jag kan inte bekräfta min e-post adress. Jag har dock skapat ett konto som därmed inte går att använda. Problemet är att jag inte får nått bekräftningsmej. Skulle någon kunna ta å kolla upp varför?

Daniel Hofverberg

Det var tråkigt att höra. Det är några som har rapporterat att de inte får e-post från forumet, däribland aktiverigsmailen, medan det verkar fungera för de flesta. Därför vet jag inte riktigt vad det beror på, och jag har ännu inte lyckats utröna om felet ligger hos Dubbningshemsidans server eller hos mottagarens mailservrar.

Men om du meddelar mig ditt användarnamn och din e-postadress, antingen här eller via e-post till mig, så kan jag aktivera ditt konto manuellt utan problem. :)

Raltseye2

#2
Va bra. Mitt användarnamn är Raltseye och mejladress **ADRESS BORTTAGEN**. Är det okej om du skulle kunna gömma min mejladress efteråt? Om det går.

Daniel Hofverberg

Jag har nu aktiverat ditt konto, och du ska kunna logga in. Du ska egentligen ha fått mail i samband med det, men det finns väl en överhängande risk att du inte fått det mailet heller...

Sabelöga

Tack så hemskt mycket! Tyvär så har jag inte fått nått mejl ännu nej.
Houba !

Segaste

Hej, jag får inte heller något aktiveringsmail.
Har kikat skräp-inkorgen och väntat 2h :/

Användarnamn Segast och mail psxpro[alfakrull]hotmail.com

Daniel Hofverberg

Citat från: Segaste skrivet  7 december 2017 kl. 13:58:09
Hej, jag får inte heller något aktiveringsmail.
Har kikat skräp-inkorgen och väntat 2h :/

Användarnamn Segast och mail psxpro[alfakrull]hotmail.com
Det var tråkigt och märkligt att höra. Nu verkar det i alla fall inte vara något mer generellt problem längre, för efter de senaste konfigurationsändringarna på servern för några veckor sedan går alla mail jag skickar till både Hotmail- och Gmail-adresser fram utan problem; så i så fall verkar det här vara något individuellt som inte är kopplat till just e-postadressen...

Jag har aktiverat ditt konto manuellt nu, och i samband med det har ett nytt e-postmeddelande skickats ut.