Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tom och Jerry Wizard of Oz (2011)

Startat av Disneyfantasten, 13 januari 2022 kl. 21:15:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Någon som vet vilka som är de svenska rösterna i denna...? (den infon verkar inte finnas någonstans)

Rösterna i den låter bekanta...

Är det förresten bara jag som reagerat på att sångerna i den här filmen inte alls är dubbade...?

En bra film iallafall...

gstone

Jag skulle också vilja veta rösterna i Tom och Jerry  möter Sherlock Hoplms och Tom och Jerry:Spy Quest.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Skokaka

Jag tycker att det var en ganska bra film. Uppföljaren, däremot... :-\

När det gäller rösterna så kommer jag ihåg att Lizette Pålsson var Tuffy och en av kråkorna låter som Per Sandborgh. Gunner Ernblad gjorde Droopy (Såklart) och den andra hunden gjordes av Peter Sjöquist. Jag tror att Gunnar var själva trollkarlen också. Det här är allt jag kommer ihåg åtminstone. ;)

MOA

De e bara en onödig remake som int borde existera

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 januari 2022 kl. 21:15:36
Är det förresten bara jag som reagerat på att sångerna i den här filmen inte alls är dubbade...?

Nej, jag undrade över det jag med.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 14 januari 2022 kl. 15:51:27
Jag tycker att det var en ganska bra film. Uppföljaren, däremot... :-\

När det gäller rösterna så kommer jag ihåg att Lizette Pålsson var Tuffy och en av kråkorna låter som Per Sandborgh. Gunner Ernblad gjorde Droopy (Såklart) och den andra hunden gjordes av Peter Sjöquist. Jag tror att Gunnar var själva trollkarlen också. Det här är allt jag kommer ihåg åtminstone. ;)

Är du säker? För Pålssons röst är ju lätt att känna igen och det där lät inte alls som Pålsson, jag tror att det lät som någon som var yngre...

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 januari 2022 kl. 16:59:06
Är du säker? För Pålssons röst är ju lätt att känna igen och det där lät inte alls som Pålsson, jag tror att det lät som någon som var yngre...

Nåja, det var i hela fall vad jag trodde först men nu så är jag helt osäker. Av någon anledning sa min hjärna att det var Pålsson. ???

Skokaka

Förresten, nu när jag tänker efter så är jag osäker om det var Per Sandborgh eller Steve Kratz som var en av kråkorna eftersom det var länge sedan jag såg filmen...

Adam Larsson

Citat från: Skokaka skrivet 14 januari 2022 kl. 19:36:04
Förresten, nu när jag tänker efter så är jag osäker om det var Per Sandborgh eller Steve Kratz som var en av kråkorna eftersom det var länge sedan jag såg filmen...
Steffan Rudvall spelar kråkorna.

Steffan Rudvall


Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 januari 2022 kl. 19:55:59
Gör jag? Det visste jag inte.

Det gör du inte för vad jag vet har du aldrig dubbat!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 januari 2022 kl. 19:58:26
Det gör du inte för vad jag vet har du aldrig dubbat!
Det stämmer det har jag inte.

Förstår inte varför Adam ibland säger att jag har gjort det...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 januari 2022 kl. 20:02:09
Det stämmer det har jag inte.

Förstår inte varför Adam ibland säger att jag har gjort det...

Antagligen för att han ser upp till dig...

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 14 januari 2022 kl. 19:54:33
Steffan Rudvall spelar kråkorna.
Here We Go Again!
Never believe this,it's false information.