Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Detta Nick Atkinsons röst?

Startat av Rob, 25 februari 2012 kl. 23:06:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Rob

Nån som vet om detta är Nick Atkinsons röst? Det är iallafall för svårt för mig att avgöra om det är hans röst eller inte  ???

http://www.youtube.com/watch?v=BCM-wzIW7Fo

Elios

Det är utan tvekan Nick Atkinsons röst.   ;)
Är han förresten släkt med Rowan Atkinson eller är det jag som är helt ute och cyklar?? ???









TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 26 februari 2012 kl. 02:20:40
Det är utan tvekan Nick Atkinsons röst.   ;)
Är han förresten släkt med Rowan Atkinson eller är det jag som är helt ute och cyklar?? ???

Det stämmer att han är släkt med Rowan Atkinson, dock vet jag inte om det är nära eller avlägset, skulle gissa det senare alternativet (avlägset) men vet att dom är släkt.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

JRL

Vill minnas att han sa i en intervju en gång att Rowan faktiskt är hans morbror. Kan inte garantera att jag minns rätt, men de var släkt på nära håll, så mycket minns jag.

Rob

Citat från: Elios skrivet 26 februari 2012 kl. 02:20:40
Det är utan tvekan Nick Atkinsons röst.   ;)
Är han förresten släkt med Rowan Atkinson eller är det jag som är helt ute och cyklar?? ???

Okay, tack  ;)

Elios

Citat från: JRL skrivet 26 februari 2012 kl. 18:11:35
Vill minnas att han sa i en intervju en gång att Rowan faktiskt är hans morbror. Kan inte garantera att jag minns rätt, men de var släkt på nära håll, så mycket minns jag.

Känns underligt men tror inte riktigt på det alltså! Släkt visst men inte så pass nära.

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  5 januari 2021 kl. 10:57:16
Känns underligt men tror inte riktigt på det alltså! Släkt visst men inte så pass nära.
Jag har grävt lite i det här och Rowan är inte Nicks morbror utan Rowan är Nicks mammas kusin.