Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disneys Rasten

Startat av Adam Larsson, 5 januari 2021 kl. 09:47:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Serien började 1999 och då borde KM Studio gjort dubbelt men det har de inte det är Sun Studio. När är den här serien dubbade egentligen?

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  5 januari 2021 kl. 09:47:27
Serien började 1999 och då borde KM Studio gjort dubbelt men det har de inte det är Sun Studio. När är den här serien dubbade egentligen?
Jag är inte insatt i den här tv-serien och jag har aldrig sett den på TV, men om man ska gå efter rollistan så verkar det som att den är en samproduktion mellan Sun Studio Köpenhamn och Sun Studios Sverige så den borde vara dubbad i början av 2000-talet.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 januari 2021 kl. 10:28:41
Jag är inte insatt i den här tv-serien och jag har aldrig sett den på TV, men om man ska gå efter rollistan så verkar det som att den är en samproduktion mellan Sun Studio Köpenhamn och Sun Studios Sverige så den borde vara dubbad i början av 2000-talet.

Rösterna som Tobias Svärd där och Tin Carlsson som spelar två i gänget låter ju väldigt unga om man jämför dem i andra filmer dem varit med i så som till exempel Grinchen men också då Hjälp! Jag är en fisk!  ::)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Vem spelar Mr White ?

Den rösten låter väldigt speciell och cool.

Men jag kan inte komma på vem det här ???

Han är med ett avsnitt 

Kan det varit någon aldrig dubbat något annat ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

I vilket avsnitt medverkar han? Skulle vara en fördel att faktiskt hitta åt personen ifråga, för att kunna lyssna på rösten...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 juli 2023 kl. 01:31:01I vilket avsnitt medverkar han? Skulle vara en fördel att faktiskt hitta åt personen ifråga, för att kunna lyssna på rösten...
Han verkar även spela borgmästaren.

Avsnitt 11 säsong 2.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Det faktiskt en del röster i serien jag undrar över.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.