Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hajar som. Hajar

Startat av gstone, 11 juni 2019 kl. 00:05:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2019 kl. 19:58:19
Det var fy fan det dummast jag hört på länge !

Du är galen !


Alla Animerad fler blir automatiskt bättre om man anlitar några kändisar att göra rösterna. Du kanske borde läggas in på dårhus ?


kommunikation utan tal är färdlöst. Det ska undvikas till varje pris i en animerad film !

Lugna ner dig nu, du har absolut rätt till dina åsikter och jag respekterar det, men du får lära dig att behärska dig! (ta ett djupt andetag och räkna till tio)

Jag har också funktionsnedsättning precis som du och är även stor Disney-fantast och när jag blir upprörd så anstränger jag mig ändå för att handskas med min vrede, när jag blir upprörd så försöker jag att kyla ner det, det borde du också göra!  ;) (även om jag förstår din tanke så kan din kommentar vara alltför lätt att uppfatta som personangrepp, så du kan försöka att undvika sådana kommentarer och istället kommentera sakligt)

Och nu när jag har födelsedag och allt så vill jag att andra personer ska ha det trevligt!

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 26 juli 2019 kl. 20:22:24
Inte om inte hen passar som karaktären. Kändisstatus väger mycket lite i hur bra en skådespelare är i en dubbning faktiskt.

Du kan ha en poäng där, för mig kan de flesta skådespelare vara bra när de får roller som de faktiskt passar till, men det finns ingen skådespelare i hela världen som passar till alla slags roller...

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2019 kl. 20:44:18
Jag vill ha animerad filmer på ett vist sätt.

Jag kan förstå det, jag minns till exempel att du känner dig upprörd att de flesta röster i DLS2 (förkortning för Den Lilla Sjöjungfrun 2) byttes ut i den svenska dubbningen och därför inte tänker se den, så kanske du kan skriva hur din egna dubbning av filmen hade sett ut i "Hur skulle din dubbning se ut?" tråden!  :)

E

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2019 kl. 21:19:59
Säg inte att jag är elak !
Men du var ju det mot Lilla My fattar du väl

gstone

Jag vill inte vara ogillade  :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2019 kl. 21:34:51
Jag vill inte vara ogillade  :'(
Då får du sluta vara elak då, för elaka personer blir ju ogillade

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 26 juli 2019 kl. 21:37:46
Då får du sluta vara elak då, för elaka personer blir ju ogillade


JAG ÄR INTE ELAK !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2019 kl. 21:42:51

JAG ÄR INTE ELAK !

Ta det lungt, lär dig att behärska din ilska! Ta ett djupt andetag och räkna till tio!  ;)

E


Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 26 juli 2019 kl. 21:51:14
Jo mot Lilla My var du det

Han menade inte att vara elak, han blev bara upprörd, han har tre fuktionshinder, personer med funktionshinder kan lätt bli upprörda, jag har försökt att säga till honom att man kan lära sig att hantera sin ilska...

Jag har till exempel autism och kämpar med att hantera min vrede om jag blir upprörd!  ;)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juli 2019 kl. 21:43:30
Ta det lungt, lär dig att behärska din ilska! Ta ett djupt andetag och räkna till tio!  ;)

Tack för tipset !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2019 kl. 19:58:19
Det var fy fan det dummast jag hört på länge !

Du är galen !


Alla Animerad fler blir automatiskt bättre om man anlitar några kändisar att göra rösterna. Du kanske borde läggas in på dårhus ?


kommunikation utan tal är färdlöst. Det ska undvikas till varje pris i en animerad film !
Nu har du gått för långt - det där är farligt nära gränsen till personangrepp, eller rentav över gränsen. :(

Du kan faktiskt framföra dina åsikter på ett lugnt och konstruktivt sätt, utan att ta till personangrepp mot någon.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 juli 2019 kl. 22:31:15
Nu har du gått för långt - det där är farligt nära gränsen till personangrepp, eller rentav över gränsen. :(

Du kan faktiskt framföra dina åsikter på ett lugnt och konstruktivt sätt, utan att ta till personangrepp mot någon.

Om du vill kan jag klippa bort bitar av inlägget för att göra det mindre otrevlig ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 juli 2019 kl. 22:31:15
Nu har du gått för långt - det där är farligt nära gränsen till personangrepp, eller rentav över gränsen. :(

Du kan faktiskt framföra dina åsikter på ett lugnt och konstruktivt sätt, utan att ta till personangrepp mot någon.

Du förlöpare mig !

Jag tar illa up när du skriv så här !

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2019 kl. 19:58:19
Alla Animerad fler blir automatiskt bättre om man anlitar några kändisar att göra rösterna. Du kanske borde läggas in på dårhus ?
kommunikation utan tal är färdlöst. Det ska undvikas till varje pris i en animerad film !

Det är din åsikt, inte fakta. Jag står fullt och fast vid min egen åsikt att kommunikation utan tal är något av det vackraste som finns;
https://youtu.be/oaMdZl0Y8LM?t=87

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2019 kl. 19:58:19
Du är galen !

Hur visste du det? :o ;D