Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hajar som. Hajar

Startat av gstone, 11 juni 2019 kl. 00:05:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag gillar när animerad filmer har många kändis röster, mycket prat, Verbal humor och referenser till populärkultur.


Ju fler kändisar i rollistan desto bättre.

en karaktär har en större roll i en animerad film borde den ha dialog tycker.

Sex skämt går bra. Men jsg vill gärna att filmen underviker Humor om Prutar , Bajs , Kiss och rappar.

I prinp alla krops vättskor.

En Prutt eller Rap är nästan aldrig kul.

att spy kan vara kul men bara om det är av bild.

Typ att man märkar art någon kommer spy men det händer utanför bild.


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: gstone skrivet 27 juli 2019 kl. 17:00:37
Jag gillar när animerad filmer har många kändis röster, mycket prat, Verbal humor och referenser till populärkultur.


Ju fler kändisar i rollistan desto bättre.

en karaktär har en större roll i en animerad film borde den ha dialog tycker.

Sex skämt går bra. Men jsg vill gärna att filmen underviker Humor om Prutar , Bajs , Kiss och rappar.

I prinp alla krops vättskor.

En Prutt eller Rap är nästan aldrig kul.

att spy kan vara kul men bara om det är av bild.

Typ att man märkar art någon kommer spy men det händer utanför bild.
Det vet vi redan, du har sagt detta typ 100 gånger nu

Elios

Det gstone nog mest vill framföra är ju att vi kan tycka olika ibland.  8)

E

Citat från: Elios skrivet 27 juli 2019 kl. 17:58:12
Det gstone nog mest vill framföra är ju att vi kan tycka olika ibland.  8)
Ja fast så fort nån sa nåt negativt så gick han till personangrepp ju

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 27 juli 2019 kl. 18:01:30
Ja fast så fort nån sa nåt negativt så gick han till personangrepp ju

Sluta var emot mig ! Snälla.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Elios skrivet 27 juli 2019 kl. 17:58:12
Det gstone nog mest vill framföra är ju att vi kan tycka olika ibland.  8)

Tack för att du fattar !😃
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 27 juli 2019 kl. 19:07:19
Sluta var emot mig ! Snälla.

Folk är emot dig för att du går till personangrepp så fort man kritiserat hur du uttryckt dig eller uttryckt en annan åsikt än den du har.

Citat från: Elios skrivet 27 juli 2019 kl. 17:58:12
Det gstone nog mest vill framföra är ju att vi kan tycka olika ibland.  8)

Som jag då redan sagt, visst kanske det är det 'hen' vill framföra men så fort någon uttryckt en annan åsikt, än gstone själv har, har 'hen' gått till personangrepp, till exempel när 'hen' i princip sa att någon var dum i huvudet för att de har den åsikten om filmen som det handlat om
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lilla My

Han har även skickat personliga medelanden till mig där han skrivit, citat, "Varför har du så himla dålig smak ?" och "Jag hatar dig !!!"

"Sluta vara emot mig", huh? ¯\_(ツ)_/¯ How about du slutar ta allt personligt och chillar lite?
Men jag är inte omöjligt. Han får uttrycka sig som han vill för mig jag är hårdhudad, och vi får tycka olika. Det betyder även att jag får tycka Hajar som Hajar är en riktig skitfilm ;D

Simon Axelsson

Citat från: Lilla My skrivet 27 juli 2019 kl. 19:24:44
Han har även skickat personliga medelanden till mig där han skrivit, citat, "Varför har du så himla dålig smak ?" och "Jag hatar dig !!!"

"Sluta vara emot mig", huh? ¯\_(ツ)_/¯ How about du slutar ta allt personligt och chillar lite?
Men jag är inte omöjligt. Han får uttrycka sig som han vill för mig jag är hårdhudad, och vi får tycka olika. Det betyder även att jag får tycka Hajar som Hajar är en riktig skitfilm ;D

Du, liksom alla andra, har rätt till din åsikt, gstone har dock inte rätt att gå till personligt angrepp angående dina åsikter, inte ens med tanke på att vi har "freedom of speech". Jag älskar flera filmer som många anser vara skräp, ett exempel skulle vara Baywatch som jag finner otroligt underhållande, jag har rätt till att gilla den och andra har rätt till hata den, bara de inte går till personligt angrepp mot mig är det helt okej, r/movies (Reddit för filmer dvs) är ett hemskt ställe att uttrycka sin impopulära åsikt.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 27 juli 2019 kl. 19:24:44
Han har även skickat personliga medelanden till mig där han skrivit, citat, "Varför har du så himla dålig smak ?" och "Jag hatar dig !!!"

"Sluta vara emot mig", huh? ¯\_(ツ)_/¯ How about du slutar ta allt personligt och chillar lite?
Men jag är inte omöjligt. Han får uttrycka sig som han vill för mig jag är hårdhudad, och vi får tycka olika. Det betyder även att jag får tycka Hajar som Hajar är en riktig skitfilm ;D

Det var ju trevlig att berätta för alla vad jag skickade för medlanden. Du tänkt kanske inte på att det fanns en anledning till att jag skickade dom som PM !!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Det är inte okej med personangrepp även om det sker via PM. Vi har stängt av PM-funktionaliteten för personer på grund av personangrepp tidigare, så jag ber dig att tänka över hur du uttrycker dig och se till att inte ta till personangrepp även om någon inte tycker lika som du.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 juli 2019 kl. 19:41:26
Det är inte okej med personangrepp även om det sker via PM. Vi har stängt av PM-funktionaliteten för personer på grund av personangrepp tidigare, så jag ber dig att tänka över hur du uttrycker dig och se till att inte ta till personangrepp även om någon inte tycker lika som du.

Snälla var inte så elak.

Hennes åsikter är så mot satta till mina. Det är svårt att hantera. Jag är inte en dålig person.


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 27 juli 2019 kl. 19:47:07
Snälla var inte så elak.

Hennes åsikter är så mot satta till mina. Det är svårt att hantera. Jag är inte en dålig person.

Det hjälper inte direkt att du framstår som en dålig person, dessutom är just uttrycket "jag är inte en dålig person" ganska bra bevis på att man är just det
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 juli 2019 kl. 19:49:48
Det hjälper inte direkt att du framstår som en dålig person, dessutom är just uttrycket "jag är inte en dålig person" ganska bra bevis på att man är just det

Ta det lungt nu, han har ett funktionshinder, då kan man lätt bli upprörd...

Jag har också ett funktioinshinder och jag kan ibland bli upprörd men jag anstränger mig med att hantera min vrede så att jag sedan kan coola ner mig...

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 juli 2019 kl. 19:53:13
Ta det lungt nu, han har ett funktionshinder, då kan man lätt bli upprörd...

Jag har också ett funktioinshinder och jag kan ibland bli upprörd men jag anstränger mig med att hantera min vrede så att jag sedan kan coola ner mig...

Jag förstår, jag drar mig ur denna diskussion ett tag och ser var den leder innan jag ger mig in i matchen på nytt om det är okej
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats