Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hotell Transylvanien 4

Startat av Adam Larsson, 10 april 2021 kl. 00:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Erika skrivet 22 maj 2021 kl. 18:32:37
Du behöver inte uttrycka dig funkofobiskt... Dessutom, Clara bara trollar... Inget att bry sig om.
Kan vi verkligen vara säkra på att hon bara trollar?

gstone

Citat från: Erika skrivet 22 maj 2021 kl. 18:32:37
Du behöver inte uttrycka dig funkofobiskt... Dessutom, Clara bara trollar... Inget att bry sig om.

Förlåt :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


Scoobydoofan1

Dom fortsätter fortfarande med dom här filmerna?

Steffan Rudvall



gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Simon Axelsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 29 maj 2021 kl. 10:12:09
För att den är inte bra.

Håller inte med. Jag själv gillar de här filmerna starkt, jag älskar speciellt humorn.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Scoobydoofan1

Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 maj 2021 kl. 12:42:57
Håller inte med. Jag själv gillar de här filmerna starkt, jag älskar speciellt humorn.
Det är din åsikt. Alla är olika.

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 28 maj 2021 kl. 21:27:13
Dom fortsätter fortfarande med dom här filmerna?
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 maj 2021 kl. 21:29:28
Detta är den sista.
Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 28 maj 2021 kl. 21:32:51
Det är en lättnad.
Citat från: gstone skrivet 28 maj 2021 kl. 22:37:48
Varför ?
Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 29 maj 2021 kl. 10:12:09
För att den är inte bra.
Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 maj 2021 kl. 12:42:57
Håller inte med. Jag själv gillar de här filmerna starkt, jag älskar speciellt humorn.
Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 29 maj 2021 kl. 13:49:19
Det är din åsikt. Alla är olika.
Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 maj 2021 kl. 14:00:09
Visserligen.

Ursäkta att jag frågar men hur kan du veta att detta är den sista filmen Steffan Rudvall? (den har ju trots allt inte haft premiär ännu)

Förresten så har ni rätt i det ni säger både Scoobydoofan1 och Simon Axelsson...

Själv tycker jag visserligen att flera av Sony Pictures filmer håller en väldigt kass kvalitet (i synnerhet Emoji Filmen) även om jag inte sett de flesta av dem, men just Hotell Transylvanien tycker jag är bra och underhållande... (har inte sett 2an & 3an ännu, kan tilläggas, 4an ser dock inte särskilt lovande ut till skillnad från 2an & 3an)

Det är precis samma situation som med filmerna från Nest Family Entertainment & Richard Rich, där jag gillar Svanprinsessan-filmerna men resten är skräp...

Sedan gillar jag inte Babybossen och Kapten Kalsong (i och för sig, det har jag ju nämnt förut), i den förstnämnda så pratar bebisar och beter sig som vuxna, hur kunde filmernas skapare ha sådana idéer om de godkändes av filmbolaget, jag förstår inte ens att dessa två filmer är gjorda av DreamWorks...

Scoobydoofan1

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 juni 2021 kl. 20:23:03
Ursäkta att jag frågar men hur kan du veta att detta är den sista filmen Steffan Rudvall? (den har ju trots allt inte haft premiär ännu)

Förresten så har ni rätt i det ni säger både Scoobydoofan1 och Simon Axelsson...

Själv tycker jag visserligen att flera av Sony Pictures filmer håller en väldigt kass kvalitet (i synnerhet Emoji Filmen) även om jag inte sett de flesta av dem, men just Hotell Transylvanien tycker jag är bra och underhållande... (har inte sett 2an & 3an ännu, kan tilläggas, 4an ser dock inte särskilt lovande ut till skillnad från 2an & 3an)

Det är precis samma situation som med filmerna från Nest Family Entertainment & Richard Rich, där jag gillar Svanprinsessan-filmerna men resten är skräp...

Sedan gillar jag inte Babybossen och Kapten Kalsong (i och för sig, det har jag ju nämnt förut), i den förstnämnda så pratar bebisar och beter sig som vuxna, hur kunde filmernas skapare ha sådana idéer om de godkändes av filmbolaget, jag förstår inte ens att dessa två filmer är gjorda av DreamWorks...
Det är dreamworks, på sistone tid så tappar man bara lust att se dom nya filmerna. Men för det mesta så är det ju dom nya filmerna. Den enda film franchise serie som man skulle kalla bra från dreamworks är ju shrek och ice age, då ice age är så där medan shrek hade alla punkter med filmerna, i en sammanlagt tidslinje osv. Iallafall så avslutade dom det med shrek forever after vilket var ett bra slut för filmserien.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 juni 2021 kl. 20:23:03
Ursäkta att jag frågar men hur kan du veta att detta är den sista filmen Steffan Rudvall? (den har ju trots allt inte haft premiär ännu)

Förresten så har ni rätt i det ni säger både Scoobydoofan1 och Simon Axelsson...

Själv tycker jag visserligen att flera av Sony Pictures filmer håller en väldigt kass kvalitet (i synnerhet Emoji Filmen) även om jag inte sett de flesta av dem, men just Hotell Transylvanien tycker jag är bra och underhållande... (har inte sett 2an & 3an ännu, kan tilläggas, 4an ser dock inte särskilt lovande ut till skillnad från 2an & 3an)

Det är precis samma situation som med filmerna från Nest Family Entertainment & Richard Rich, där jag gillar Svanprinsessan-filmerna men resten är skräp...

Sedan gillar jag inte Babybossen och Kapten Kalsong (i och för sig, det har jag ju nämnt förut), i den förstnämnda så pratar bebisar och beter sig som vuxna, hur kunde filmernas skapare ha sådana idéer om de godkändes av filmbolaget, jag förstår inte ens att dessa två filmer är gjorda av DreamWorks...

Emoji Filmen är jättebra  >:( >:( >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 18 juni 2021 kl. 20:28:00
Emoji Filmen är jättebra  >:( >:( >:( >:(

Det är det du tycker, jag har aldrig sett den och tycker att den suger och alla andra hatar den...

(och snälla, sluta med dina arga tecken det är riktigt tröttsamt)