Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Alan Rickman (1946-2016)

Startat av Elios, 14 januari 2016 kl. 18:37:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Den brittiska skådespelaren Alan Rickman känd som Snape i Harry Potter-filmerna har gått ur tiden. Han avled 69 år gammal och spelade med skurken Hans Gruber i den första Die Hard med Bruce Willis. Vila i frid.  :'(


http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/skadespelaren-alan-rickman-dod/





jimstrom

Han kommer nog alltid vara förknippad med Hans Gruber i Die Hard, Sheriffen av Nottingham i Robin Hood och Marvin the robot i Liftarens Guide till Galaxen för mig.

vila i frid
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Igthorn

Även om jag aldrig var så förtjust i Harry Potter filmerna så kommer han alltid att vara Severus Snape för mig, och inte att förglömma Hans Gruber.

Vila i frid =(

Erika


Conan

En till gubbe som aldrig kunna bli 70. Den bästa han har gjort är Hans Gruber i Die Hard. RIP Rickman :'(

ph