Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Borde Steffan fortsätta med kollage?

Startat av Adam Larsson, 6 december 2020 kl. 14:49:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Borde Steffan fortsätta med kollage?

Ja
4 (40%)
Bara om han själv vill
0 (0%)
Absolut
4 (40%)
Han får inte sluta
2 (20%)

Antal personer som röstat: 10

Adam Larsson

Citat från: Lilla My skrivet  6 december 2020 kl. 19:27:58
Jag säger OM majoriteten röstat negativt. Vad hade du gjort då?
Men det skulle aldrig hända för alla gillar Steffan.

Lilla My

Citat från: Adam Larsson skrivet  6 december 2020 kl. 19:29:49
Men det skulle aldrig hända för alla gillar Steffan.

Varför då göra en undersökning överhuvudtaget?

Daniel Hofverberg

Citat från: Lilla My skrivet  6 december 2020 kl. 19:27:58
Jag säger OM majoriteten röstat negativt. Vad hade du gjort då? Han bad inte om den här undersökningen såvitt jag vet.
Jag håller med. Jag ser inte vitsen med att starta en sådan här tråd om någon annan, utan det borde vara personen det berör som startar en sådan tråd om hen är osäker på om hen vill fortsätta.

I övrigt fall är det givetvis upp till vederbörande att avgöra om hen vill fortsätta, vad det än handlar om.

Steffan Rudvall


Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 december 2020 kl. 23:41:02
Nej det har jag inte läs senaste inlägget i min tråd.

Har du kollat med Daniel varför det kan ha blivit så?  :o

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 december 2020 kl. 08:31:10

I övrigt fall är det givetvis upp till vederbörande att avgöra om hen vill fortsätta, vad det än handlar om.

Även Krig ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Henrik Karlsson

Citat från: Lilla My skrivet  6 december 2020 kl. 19:27:58
Jag säger OM majoriteten röstat negativt. Vad hade du gjort då? Han bad inte om den här undersökningen såvitt jag vet.
Jag förstår inte varför alla är så arga över det här ämnet det går ju bara att rösta på att Steffan ska fortsätta med kollage.

Lilla My

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 19 december 2020 kl. 23:29:48
Jag förstår inte varför alla är så arga över det här ämnet det går ju bara att rösta på att Steffan ska fortsätta med kollage.

För att han har ändrat alla valbara alternativ flera gånger om, till slut tog han bort dem.

E

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 december 2020 kl. 08:31:10
Jag håller med. Jag ser inte vitsen med att starta en sådan här tråd om någon annan, utan det borde vara personen det berör som startar en sådan tråd om hen är osäker på om hen vill fortsätta.

I övrigt fall är det givetvis upp till vederbörande att avgöra om hen vill fortsätta, vad det än handlar om.
Adam är fullkomligt besatt av Steffan ifall du inte visste, nästan så att det börjar bli läskigt

Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 20 december 2020 kl. 15:47:06
Adam är fullkomligt besatt av Steffan ifall du inte visste, nästan så att det börjar bli läskigt
Det har han varit sedan han var liten.

E


Steffan Rudvall


E


Steffan Rudvall