Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

RC

Jag har en bild på Culumwood eftersom att jag är Culum

MOA


Adam Larsson

Saludos Amigos och Tre Caballeros är filmer jag såg jättemycket som barn vi hade brittiska VHS utgåvor hemma därför har jag en bild på José

Steffan Rudvall

Jag har en bild på Fred Jones eftersom att jag gillar honom som karaktär

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 augusti 2020 kl. 19:47:27
Jag har en bild på Fred Jones eftersom att jag gillar honom som karaktär
Är inte det han från filmerna och serierna med den talande hunden som löser mysterium?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 14 augusti 2020 kl. 19:49:22
Är inte det han från filmerna och serierna med den talande hunden som löser mysterium?
Ja det stämmer det är han från Scooby Doo

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Grimner

Min profilbild är en valknut omgiven av runorna från den äldre fuþarken. Jag valde den, precis som mitt användarnamn, eftersom att jag är asatroende.
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  1 september 2019 kl. 12:19:16
Ni som har avatarer (profilbilder) här, varför valde ni just den bilden
Eftersom att Mary Poppins är ett mästerverk

Hey Arnold på svenska

För att visa att jag tycker om Hey Arnold och söker efter svenska avsnitt från serien :)

Jag valde bilden för den är på Helga G. Pataki som är just min favorit figur från serien.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Sabelöga

Citat från: Lilla My skrivet  8 oktober 2020 kl. 00:40:13
Jag valde min b̸i̷l̴d̶ p̷͔̥͛͊å̸̙͋̔ ̷͉͘ǧ̸̡̈ŕ̴̨̠͆u̴̗̅ǹ̵̬ḏ̴̿̓ͅ a̷̧̮͍̝̲͍̳͌͗͝v̴̟͈̹̝̖́̈́̾́̎̓̀̅͆͝ ̴͔̃͌̂͂͝á̷̡͓̯͓̝̹̅͋͆̓̕͝t̷̪͚̖̖̺̐̋͊̓͝ẗ̶̠̦́̃̌́̈̾͋̇͑̚ h̸̡̗͔͛̅͆̓̇͘̚ȩ̵̟̮͔͎͕͎͙̭̯̙͖̞̞͎̪̞̬͆̅̓̓͐͊̆̿̓͊͛̊̆̉̃̎̌̓̈́̕͘̕͘͝m̵̛̛͇̣̤̞̘̓͋̍̇͒̒̊̒̅̍̊̐̈́͌͛̉̑͑̒̌͊͒͑̌́͌́̄͒̚͠͠ș̸̡̢̮̳̱͖̰̱̩̬̼͍̜͇̦̰̝̫̭͙̙͎̥̭͍̟̘͔͚͎͔̥͈͑̄̔̈̀̾́̅̕͘͠͝ͅi̴̛͕̘͍̣̭̖͔̤̐͆́͜d̴̛̬̥̰̺͔̩͆̏͗̏͑̈́̊̀̏̌͊̓͑̈́̆̆͛̀̽̓̓́͆͆̕͘͝͝͠͝ȁ̶̢̨̡̧̛̖̹̹͙͕̱̤͍̥̙̜̺͖̰̻̪̳͎̦̦͗̐̽͐́̉͛͛̿́͛̏̍͊̍̈̊͊̏̽̕̕̕͜͜͝͝͠͝n̶͎̥̫͇̞̻̜̙͎̖̲̲̲͕̞̳̜͖̒̑̾͒̓̆̍͋̅͂̌̅͆̂͑̾̈́̀̋̑͑͌̃̃̌̈́̒͌͘̚̕̕͜͠͝͝  z̶̛̛̛̖̱̣̟̻͚͓̻̣̼̻̰̈́̅́̈́͂̽̈́͌̃̈́͒̓̈́̓̾̈̏̌̏̈́͗͗̎̅͛̂̄̃̄̄̏̔͐̈͂̑̌̍́̓̉́͐͋͆̃͆̾̀̈́̄̐̔́͌́̌͐͂͊͒̅̔̄́́̀̆͛̒͊̉͘̕̕̕̚͘͠͝͠͝z̸̧̨̡̨̢̧̡̢̡̦͇̤͍̞̦̥̦͇̟̲̜̗̰̰̙͇̮̼͖̫̗͍̦͎̞͉͙̖̱̼͖̭͙̜͚͙̘̼̟̤͎̠͈̰̰͚̜̭̳̫̯̣̯̜̟̱̱̺̟̥̥̼̬͍̼̹͉͍̯̣̯̳͐̔́̏̊̑͑̈̓̾̈́̍̊̽̐̊̅̑̔̑̓̀̀̀̅̎̅̀̅̈́͌́͗̀̾̏̂̔̋͂̇͗͆͆̒͋͗͒̉̐̐͋̀̊̅̇̀̔̈͋͋̊̈́̌̇̌̀̍̐̃̑̂̌̽̒͗͑̈́̊̋̌͌̐̄̕̕͘͘͜͠͠͠͝ͅz̸̨̛̛̛̙͍̘̰̘̑̒͛̒̑̔̿̾̈́̆͆̆̅̎͐̾̒̀̿̓̌̒̆́̈́͂͊͑̈́̽̇̅̏̌̉̓̈̓̈́̎̀̔̅͂͂̔͂͊̄̈̀̃̒̔̋̅̆́̈́͑͊͌̊͛̋̍̐̉̊̑̊̄̓̽̚̚͘͝͝͠͝͝͠͝z̸̢̢̡̢̢̧̡̡̢̨̡̛̛̛͉͇̥̝͖̯͙̝̲̲̤̤̦̭̥̮̙̠̩͎͇̫̝̥̤̫͈͖͍̹̦̩̪͕̫̩̪̺͓̦̳̰̜̬̮͈͓͍̜͍̝̱̭̞̮̫̳͓̫̩̰̭̪͚̤͔̫̞͕̱̱̹̯̠͔͎̥̍̐̐̐̎̿͆̈́͐͗̀͗͑̆̆͊͗̓̓͂́̾̓͐͆͌̎̆̔͑͒̐͂̽̉͑̈͗̍̐̃̌̐̾͆̀̈̄̀͐̾̅͋͌̃̈͐̍̏̐̋͛̈́̈͐͗̍̽̏̅́̿̐̍̽̐̚̚̚̕͜͜͜͝͠͠͠ͅͅͅz̸̡̨̨̢̢̧̢̨̛̥̖̭̪̺͚̠̫̩͚̰͕͉̟̲̬͈̬̩̫̝͚̹̦̙̜̦̦̩͇͎͙̣̙͎̻̙̩̝͉̲̼͇̘̫̥̞̦̠̩̭̮̭͖̰̩̦͈̼̞̘̠̳̺̦̟̰̻͍̞̣͓̮͕͕̤͖̞͎͇͔̫̺̫̟͉̔̐̈͐̾͊͆̐̓̎́́̾̃̀̎̌̓̈̑̾͊̍͊́͋͆͊̄̎̔̆̋̆̇͆̐́͑̊̃̎̊̊̿̉͆̾̿̌̉̈́̇̂̇͛͒̿̿̽͜͜͜͠͝͝ͅz̴̨̢̧̢̢̡̛͎̮͈̻̲͔̬̮̦̫͇̹̬͕̖̖̦̼̮̰̱̝̝͚̭̣͇̗̬̟̦̬͈̳̟̣̜̗̪̹̟͖̱̪̥̳͕̹̫̮͔͎͓̱̘͚͔̜̣̙̦̺̜̮̮͔̥̱͕͓̞̯̘̘͇̼̱̣̼̥̻̻̈́̀̾̂̈́͋̾́̂̋͐͊͂͊̇͗̅̃͘͜͝ͅz̵̨̡̨̧̡̨̛͙̠̲͎̖̥̬͖̖͖̥͔͔̦̻̟̘̪̗̮̙͇̣̼͕̱̩̻͖̩̼̥̜̩̗̣̞͗͂̂̈́̉̎̓̅̈̐͂͆͐̈́̔͆̃͋̽͂̈́̈́̒̒̈́́̌̓̈́̈́̉̇̒̑͛̀̄̽̑̇̈́̂̀́̒̚̕̚͜͝͠͝ẑ̸̢̧̡̧̡̧̨̧̨̡̢̛̪̖̰͈̝̮̗̣̜̣̖̙͙͉̭̭͕͉̣͓̱̤̺̰̞̼̦̲͔͕̻̱̹͓̬͍̖̠̬̺͍̟̱̤̩̰͚̳̝̦͓̱͉̤̞̯̹͇͕͔̹̳̮̫͔̈́̍̇͌̃͂̚͜͜
Інтгеѕѕант, ѵад менаг ди мед дет?
Houba !

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lilla My skrivet  8 oktober 2020 kl. 00:40:13
Jag valde min b̸i̷l̴d̶ p̷͔̥͛͊å̸̙͋̔ ̷͉͘ǧ̸̡̈ŕ̴̨̠͆u̴̗̅ǹ̵̬ḏ̴̿̓ͅ a̷̧̮͍̝̲͍̳͌͗͝v̴̟͈̹̝̖́̈́̾́̎̓̀̅͆͝ ̴͔̃͌̂͂͝á̷̡͓̯͓̝̹̅͋͆̓̕͝t̷̪͚̖̖̺̐̋͊̓͝ẗ̶̠̦́̃̌́̈̾͋̇͑̚ h̸̡̗͔͛̅͆̓̇͘̚ȩ̵̟̮͔͎͕͎͙̭̯̙͖̞̞͎̪̞̬͆̅̓̓͐͊̆̿̓͊͛̊̆̉̃̎̌̓̈́̕͘̕͘͝m̵̛̛͇̣̤̞̘̓͋̍̇͒̒̊̒̅̍̊̐̈́͌͛̉̑͑̒̌͊͒͑̌́͌́̄͒̚͠͠ș̸̡̢̮̳̱͖̰̱̩̬̼͍̜͇̦̰̝̫̭͙̙͎̥̭͍̟̘͔͚͎͔̥͈͑̄̔̈̀̾́̅̕͘͠͝ͅi̴̛͕̘͍̣̭̖͔̤̐͆́͜d̴̛̬̥̰̺͔̩͆̏͗̏͑̈́̊̀̏̌͊̓͑̈́̆̆͛̀̽̓̓́͆͆̕͘͝͝͠͝ȁ̶̢̨̡̧̛̖̹̹͙͕̱̤͍̥̙̜̺͖̰̻̪̳͎̦̦͗̐̽͐́̉͛͛̿́͛̏̍͊̍̈̊͊̏̽̕̕̕͜͜͝͝͠͝n̶͎̥̫͇̞̻̜̙͎̖̲̲̲͕̞̳̜͖̒̑̾͒̓̆̍͋̅͂̌̅͆̂͑̾̈́̀̋̑͑͌̃̃̌̈́̒͌͘̚̕̕͜͠͝͝  z̶̛̛̛̖̱̣̟̻͚͓̻̣̼̻̰̈́̅́̈́͂̽̈́͌̃̈́͒̓̈́̓̾̈̏̌̏̈́͗͗̎̅͛̂̄̃̄̄̏̔͐̈͂̑̌̍́̓̉́͐͋͆̃͆̾̀̈́̄̐̔́͌́̌͐͂͊͒̅̔̄́́̀̆͛̒͊̉͘̕̕̕̚͘͠͝͠͝z̸̧̨̡̨̢̧̡̢̡̦͇̤͍̞̦̥̦͇̟̲̜̗̰̰̙͇̮̼͖̫̗͍̦͎̞͉͙̖̱̼͖̭͙̜͚͙̘̼̟̤͎̠͈̰̰͚̜̭̳̫̯̣̯̜̟̱̱̺̟̥̥̼̬͍̼̹͉͍̯̣̯̳͐̔́̏̊̑͑̈̓̾̈́̍̊̽̐̊̅̑̔̑̓̀̀̀̅̎̅̀̅̈́͌́͗̀̾̏̂̔̋͂̇͗͆͆̒͋͗͒̉̐̐͋̀̊̅̇̀̔̈͋͋̊̈́̌̇̌̀̍̐̃̑̂̌̽̒͗͑̈́̊̋̌͌̐̄̕̕͘͘͜͠͠͠͝ͅz̸̨̛̛̛̙͍̘̰̘̑̒͛̒̑̔̿̾̈́̆͆̆̅̎͐̾̒̀̿̓̌̒̆́̈́͂͊͑̈́̽̇̅̏̌̉̓̈̓̈́̎̀̔̅͂͂̔͂͊̄̈̀̃̒̔̋̅̆́̈́͑͊͌̊͛̋̍̐̉̊̑̊̄̓̽̚̚͘͝͝͠͝͝͠͝z̸̢̢̡̢̢̧̡̡̢̨̡̛̛̛͉͇̥̝͖̯͙̝̲̲̤̤̦̭̥̮̙̠̩͎͇̫̝̥̤̫͈͖͍̹̦̩̪͕̫̩̪̺͓̦̳̰̜̬̮͈͓͍̜͍̝̱̭̞̮̫̳͓̫̩̰̭̪͚̤͔̫̞͕̱̱̹̯̠͔͎̥̍̐̐̐̎̿͆̈́͐͗̀͗͑̆̆͊͗̓̓͂́̾̓͐͆͌̎̆̔͑͒̐͂̽̉͑̈͗̍̐̃̌̐̾͆̀̈̄̀͐̾̅͋͌̃̈͐̍̏̐̋͛̈́̈͐͗̍̽̏̅́̿̐̍̽̐̚̚̚̕͜͜͜͝͠͠͠ͅͅͅz̸̡̨̨̢̢̧̢̨̛̥̖̭̪̺͚̠̫̩͚̰͕͉̟̲̬͈̬̩̫̝͚̹̦̙̜̦̦̩͇͎͙̣̙͎̻̙̩̝͉̲̼͇̘̫̥̞̦̠̩̭̮̭͖̰̩̦͈̼̞̘̠̳̺̦̟̰̻͍̞̣͓̮͕͕̤͖̞͎͇͔̫̺̫̟͉̔̐̈͐̾͊͆̐̓̎́́̾̃̀̎̌̓̈̑̾͊̍͊́͋͆͊̄̎̔̆̋̆̇͆̐́͑̊̃̎̊̊̿̉͆̾̿̌̉̈́̇̂̇͛͒̿̿̽͜͜͜͠͝͝ͅz̴̨̢̧̢̢̡̛͎̮͈̻̲͔̬̮̦̫͇̹̬͕̖̖̦̼̮̰̱̝̝͚̭̣͇̗̬̟̦̬͈̳̟̣̜̗̪̹̟͖̱̪̥̳͕̹̫̮͔͎͓̱̘͚͔̜̣̙̦̺̜̮̮͔̥̱͕͓̞̯̘̘͇̼̱̣̼̥̻̻̈́̀̾̂̈́͋̾́̂̋͐͊͂͊̇͗̅̃͘͜͝ͅz̵̨̡̨̧̡̨̛͙̠̲͎̖̥̬͖̖͖̥͔͔̦̻̟̘̪̗̮̙͇̣̼͕̱̩̻͖̩̼̥̜̩̗̣̞͗͂̂̈́̉̎̓̅̈̐͂͆͐̈́̔͆̃͋̽͂̈́̈́̒̒̈́́̌̓̈́̈́̉̇̒̑͛̀̄̽̑̇̈́̂̀́̒̚̕̚͜͝͠͝ẑ̸̢̧̡̧̡̧̨̧̨̡̢̛̪̖̰͈̝̮̗̣̜̣̖̙͙͉̭̭͕͉̣͓̱̤̺̰̞̼̦̲͔͕̻̱̹͓̬͍̖̠̬̺͍̟̱̤̩̰͚̳̝̦͓̱͉̤̞̯̹͇͕͔̹̳̮̫͔̈́̍̇͌̃͂̚͜͜
Om det här är ett fel så borde det fixas

Anders M Olsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  8 oktober 2020 kl. 07:44:49
Om det här är ett fel så borde det fixas

Det är inget fel på forumet. Det är Lilla My som tramsar sig.

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  8 oktober 2020 kl. 07:44:49
Om det här är ett fel så borde det fixas
Jag tycker också det ser ut som att det inte är ett fel, utan att Lilla My avsiktligt använt skumma specialtecken för att skriva inlägget. Men vad det egentligen betyder har jag inte en blekaste aning om... ???