Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ducktales (2017)

Startat av Hampus.J, 25 maj 2015 kl. 20:18:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1


Steffan Rudvall


Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 oktober 2021 kl. 16:08:50
Jämförelse.

Staffan är ju skit bra. Men Leo funkar skit bra han med. Det märks att han vill ta över.
Han säger ju i Hannah Montana miss jag sippar. Så säger nu med miss jag sippar.  :o 8)

MOA

Citat från: Elios skrivet  9 oktober 2021 kl. 16:15:53
Han säger ju i Hannah Montana miss jag sippar. Så säger nu med miss jag sippar.  :o 8)
Vad har de med nåt & göra?

Scoobydoofan1


Steffan Rudvall


Elios

Citat från: MOA skrivet  9 oktober 2021 kl. 16:48:30
Vad har de med nåt & göra?

Där låter han ju väldigt annorlunda.  8)


Scoobydoofan1

Är det nån som har säsong 1 av ducktales med TV3 dubbningen? I bra kvalité.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  9 oktober 2021 kl. 21:23:34
Är det nån som har säsong 1 av ducktales med TV3 dubbningen? I bra kvalité.

Jesus har det.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Funderar på att se om domma snart. Det är ju ändå nostalgi från barndomen.  8)

Scoobydoofan1

Citat från: Elios skrivet 10 oktober 2021 kl. 22:18:40
Funderar på att se om domma snart. Det är ju ändå nostalgi från barndomen.  8)
Vad menar du med det? Dimma? Frågade bara med tanken på att TV3 dubbningen var ju bättre än vad dom gjorde med omdubbningen och rösten för Joakim och dom andra karaktärerna. Nostalgi känslan är stor med rösterna.

Elios

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 10 oktober 2021 kl. 23:05:26
Vad menar du med det? Dimma? Frågade bara med tanken på att TV3 dubbningen var ju bättre än vad dom gjorde med omdubbningen och rösten för Joakim och dom andra karaktärerna. Nostalgi känslan är stor med rösterna.

Jag skrev demma och inte dimma. Själv så menar jag alltså själva Ducktales serien.
Nu har jag så jävla dålig koll och det har säkert nämnts här i denna tråden men jag orkar inte just nu gå och kolla igenom men har dem dubbat om den gamla serien med John Harryson som Joakim Von Anka??

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 10 oktober 2021 kl. 21:58:37
Jesus har det.
Har du inte något meningsfullt att komma med, så kan du låta bli att skriva något alls, istället för sådana löjliga kommentarer. :(

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 oktober 2021 kl. 00:55:48
Har du inte något meningsfullt att komma med, så kan du låta bli att skriva något alls, istället för sådana löjliga kommentarer. :(

Oj. Ja jag trodde först det fanns en karaktär i Ducktales som heter Jesus. Precis som Walking Dead så gör det det.  ;D ::)
Men det finns det alltså inte va Daniel??^^