Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Animationsmisstag & Stillbilder

Startat av MOA, 23 augusti 2020 kl. 14:14:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Här kan vi lägga ut de som titeln anger & andra könstiga bilder
I detta avsnitt av Ninja Turtles e de hur uppenbart som helst att skelettet INTE e en kostym.
Ingen lägger märke till att de står där och de syns aldrig igen efter denna bild

Steffan Rudvall

Här kommer några Animationsmisstag

MOA

Ja de där med Turtles & Mario hade jag sett men visste int att Ash hade 2 Pikachus

MOA


Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 23 augusti 2020 kl. 15:37:53
Ja de där med Turtles & Mario hade jag sett men visste int att Ash hade 2 Pikachus
Ja det är konstigt hur de har lyckats animera Pikachu både på Ash's arm och på marken bredvid honom
Citat från: MOA skrivet 23 augusti 2020 kl. 15:41:30
Här kommer en annan från Tom & Jerry
WTF
Det där är ett skämt inte ett misstag

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 augusti 2020 kl. 15:52:41
Ja det är konstigt hur de har lyckats animera Pikachu både på Ash's arm och på marken bredvid honom Det där är ett skämt inte ett misstag
Ja men de e i alla fall skitkönstigt

Anders M Olsson

Ni som inte redan har gjort det, skriv förklarande kommentarer så att även vi som inte är insatta i serierna begriper vad som är fel eller konstigt på respektive bild.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 24 augusti 2020 kl. 07:57:49
Ni som inte redan har gjort det, skriv förklarande kommentarer så att även vi som inte är insatta i serierna begriper vad som är fel eller konstigt på respektive bild.
Jag instämmer.

Vid de två bilderna från Super Mario kan i alla fall jag inte se något uppenbart konstigt vid en första snabbtitt...

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 augusti 2020 kl. 15:31:27
Jag instämmer.

Vid de två bilderna från Super Mario kan i alla fall jag inte se något uppenbart konstigt vid en första snabbtitt...
Luigi har fel färg på sina kläder han har sin broder Marios färger på sig och Pokémon bilden har de råkat animera Pikachu på både Ash's axel och på marken bredvid honom på Teenage Mutant Ninja Turtles bilden har man råkat ge två av bröderna samma färg


E

Tänker bara på Dingo Pictures när man snackar animationsmisstag😂

Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 24 augusti 2020 kl. 17:42:40
Tänker bara på Dingo Pictures när man snackar animationsmisstag😂
Hela företagets existens är ett misstag

E

Hittade denna på Magic Movies tryck på bilden för att se den större


Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 24 augusti 2020 kl. 17:57:45
Hittade denna på Magic Movies tryck på bilden för att se den större


Från vilken film kommer det?

MOA



Från Transformers