Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Harry Potter och Hemligheternas Kammare

Startat av Eriksson, 25 januari 2008 kl. 11:21:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 20 november 2019 kl. 19:16:42
Jag läst det här.

https://www.imdb.com/title/tt0295297/trivia?ref_=tt_trv_trv

IMDB-trivia har inga källor, utan är skrivna av privatpersoner. Jag önskar verkligen de kunde lägga till källkritik i dem för det är så många filmer där det står med falsk trivia...

Anledningen till att jag frågar är för att jag hört en lite annorlunda version av det du berättade. But who knows, vet inte hur trovärdigt den jag har är heller för det är cirka fem år sedan jag hörde den i en intervju med Rowling.

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 21 november 2019 kl. 23:39:37
IMDB-trivia har inga källor, utan är skrivna av privatpersoner. Jag önskar verkligen de kunde lägga till källkritik i dem för det är så många filmer där det står med falsk trivia...

Anledningen till att jag frågar är för att jag hört en lite annorlunda version av det du berättade. But who knows, vet inte hur trovärdigt den jag har är heller för det är cirka fem år sedan jag hörde den i en intervju med Rowling.

Så du kan lika gärna med skriva att Daniel Radcliffe är svensk där.  ::)

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 22 november 2019 kl. 00:09:03
Så du kan lika gärna med skriva att Daniel Radcliffe är svensk där.  ::)

Pretty much.

Simon Axelsson

Citat från: Lilla My skrivet 22 november 2019 kl. 21:55:43
Pretty much.

Dock verkar det inte som att den fakta man försöker lägga till alltid läggs till, eller så tar bara orimligt långt tid att lägga till fakta
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats