Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Nikita Sandkvist (1999-2022)

Startat av Disneyfantasten, 20 augusti 2023 kl. 13:02:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Fick igår reda på att Nikita Sandqvist, född 18 juli 1999, gick bort den 14 februari 2022...

Hon har varit med i bl.a. Aktiebolaget Häxan Surtant 2006-2007, Häxan Surtant och Landet Häxania 2012, i ett avsnitt ur Supersnälla Silversara och Stålhenrik, 2009-års Julkalender Superhjältejul, m.fl.

Jag tror inte att hon har dubbat.

Det är iallafall sund att hon avled i sådär tidig ålder, hon var bara 3 år yngre än vad jag är.

Må henne vila i frid.

Lillefot

Det var väldigt tragiskt att få vetskap om. Och min sorg går ut till hennes nära och kära.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 20 augusti 2023 kl. 14:27:04Det var väldigt tragiskt att få vetskap om. Och min sorg går ut till hennes nära och kära.

Speciellt hennes mamma, att mista sin dotter är sorg på hög nivå, sorgen går ut till hennes tidiga ålder också.

MOA

Varför dog hon?Bara 5 år äldre än mig

Skokaka


Daniel Hofverberg

Det hade jag helt missat, men väldigt sorgligt och tragiskt. :'(

Citat från: MOA skrivet 20 augusti 2023 kl. 14:55:46Varför dog hon?Bara 5 år äldre än mig
Utifrån vad hennes mamma skrivit på bl.a. Facebook, så begick hon tyvärr självmord. :'(

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 augusti 2023 kl. 19:40:38Det hade jag helt missat, men väldigt sorgligt och tragiskt. :'(
Utifrån vad hennes mamma skrivit på bl.a. Facebook, så begick hon tyvärr självmord. :'(

Jag hade också missat det fram tills igår.

Självmord är inget roligt alls.