Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sagan Om Ariel

Startat av moviefan, 30 december 2023 kl. 16:07:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Gillar den mycket, den utspelas innan första DLS samt även serien.  Tycker den är bättre än 2an.  Svenska dubbningen är helt okej.  Vad tycker ni ?  

Will Siv

Såg den nu ikväll.


Det är intressant att den är den sista DTD ("direkt till DVD") uppföljaren, svårt att tro att den kom så sent som 2008.
        
Och på tal om det, enligt credit listan så är WALL-E själv, Johan Lejdemyr med som övrig röst, extra roligt eftersom EVA spelar en av Ariels systrar ;D


Och det var just därför jag ville se den, för systrarnas röster (Mikaela, Emelie, Elina, Hilda, Anna och Cecilia), jag önskar dom hade större roller i filmen (och i andra sammanhang).

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  5 april 2024 kl. 22:44:29Såg den nu ikväll.


Det är intressant att den är den sista DTD ("direkt till DVD") uppföljaren, svårt att tro att den kom så sent som 2008.
       
Och på tal om det, enligt credit listan så är WALL-E själv, Johan Lejdemyr med som övrig röst, extra roligt eftersom EVA spelar en av Ariels systrar ;D


Och det var just därför jag ville se den, för systrarnas röster (Mikaela, Emelie, Elina, Hilda, Anna och Cecilia), jag önskar dom hade större roller i filmen (och i andra sammanhang).
Myrra Malmberg är underbar & hon spelar fortfarande Ariel va?

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  5 april 2024 kl. 23:34:33Myrra Malmberg är underbar & hon spelar fortfarande Ariel va?
Ja  :)