Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Pernilla Wahlgren år bäst !

Startat av gstone, 14 juni 2020 kl. 21:42:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 september 2023 kl. 11:41:04Och som sagt faster eftersom hennes bror Niclas definitivt har barn.
Även hennes två andra brödern har barn.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 september 2023 kl. 11:47:21Även hennes två andra brödern har barn.
Jo, jag kollade med Linus imorse, dock kollade jag inte Peter eftersom han till skillnad från resten av hans familj aldrig dubbat.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 september 2023 kl. 11:53:06Jo, jag kollade med Linus imorse, dock kollade jag inte Peter eftersom han till skillnad från resten av hans familj aldrig dubbat.
Han e helt okänd,Pernillas,Niclas & Linus okända brorsa

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  7 september 2023 kl. 12:59:45Han e helt okänd, Pernillas, Niclas & Linus okända brorsa
Samt son för Hans & Christina och så barnbarn för Ivar.

A

Vad menar ni med har inte dubbat och är okänd? Han spelade ju Lucky Luke och Tiger i Nalle Puh

gstone

Idag fick i alla Pernilla sitt första barnbarn  :D👍❗️👶
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: A skrivet  7 september 2023 kl. 14:52:24Vad menar ni med har inte dubbat och är okänd? Han spelade ju Lucky Luke och Tiger i Nalle Puh
Peter Wanngren inte Wahlgren.

Disneyfantasten

Citat från: A skrivet  7 september 2023 kl. 14:52:24Vad menar ni med har inte dubbat och är okänd? Han spelade ju Lucky Luke och Tiger i Nalle Puh
Du tänker på Peter Wanngren.

gstone

Citat från: A skrivet  7 september 2023 kl. 14:52:24Vad menar ni med har inte dubbat och är okänd? Han spelade ju Lucky Luke och Tiger i Nalle Puh
Du Blandar ihopp honom med en helt annan orelaterade person 😄😉
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 september 2023 kl. 14:54:01Du tänker på Peter Wanngren.
Princes ingen relation( som Sigge oxe Siri brukade säga)  ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 september 2023 kl. 14:54:01Du tänker på Peter Wanngren.
Som int e släkt eller har nåt med familjen Wahlgren & göra

A

Det är inte lätt för mig att veta ju Det är bara ett par bokstäver skillnad

Disneyfantasten

Ganska nyligen flyttade Hans Wahlgren in hos sin dotter Pernilla Wahlgren för att bli omhändertagen då han och Christina Schollin separerats efter 65 år.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 november 2023 kl. 21:58:59Ganska nyligen flyttade Hans Wahlgren in hos sin dotter Pernilla Wahlgren för att bli omhändertagen då han och Christina Schollin separerats efter 65 år.
Vad sorgligt :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  9 november 2023 kl. 11:49:08Vad sorgligt :'(
Å andra sidan är ändå 65 år en väldigt lång tid. (liksom Burny Mattinsons arbets-karriär hos Disney i 70 år 1953-2023)